عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش«شهید صادق شیبک» برگزار شد

با حضور فرماندار:

اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش«شهید صادق شیبک» برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش«شهید صادق شیبک» برگزار شد

به گزارش " روابط عمومی فرمانداری گالیکش" اولین سالگرد شهادت صادق شیبک به عنوان نخستین شهید ارتشی مدافع حرم گلستان با حضور فرماندار و امام جمعه گالیکش ،امام جمعه گنبد کاووس ،امیر آذریان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در دو استان گلستان و مازندران،خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم و مسئولین این شهرستان در محل مسجد جامع شهرستان گالیکش برگزار شد. 

فرماندار گالیکش در این مراسم اظهار داشت: صادق شیبک نخستین شهید مدافع حرم ارتش استان است و جان‌فشانی زیادی برای دفاع از حرم انجام داد.

حسن خسروی افزود: هیچ قره‌ای پیش خداوند باارزش‌تر از خون شهیدی که درراه خدا ریخته می‌شود، نیست.

وی تصریح کرد: همه ما باید راه شهیدان مدنظر خود قرار داده و در سایه ولایت و پشتیبانی ولایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب محافظت کنیم.

خسروی یادآور شد: مردم ما با دلگرمی نیروهای مسلح و تلاش شبانه‌روزی آنان در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

امام‌جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در مراسم اولین سالگرد نخستین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری استان گلستان و دومین شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش در مسجد جامع گالیکش گفت: ایران اسلامی در برابر همه حوادث و طوفان‌های امنیتی، اجتماعی و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و آسیبی ندیده به علت داشتن ریشه است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: ریشه ما شهدا هستند و ریشه شهدا، شهید کربلا امام حسین علیهم‌السلام است.

وی تصریح کرد: ما امروز با امام حسین علیهم‌السلام اسلام و دختر پیامبر پیمان بستیم بر سر خون شهیدان هستیم و اجازه نمی‌دهیم چشم حرامیان به گنبد و بارگاه شما بیفتد و فداکارانه می‌ایستیم.

ترابی یادآور شد: ائمه و امامان ما سختی‌های زیادی تحمل کردند تا از اسلام دفاع کرده و آن را حفظ کنند و شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مانند شهید شیبک و دیگر شهدا عزت و بزرگی خود را از امامان به‌خصوص امام حسین علیهم‌السلام، آموزگار بزرگ شهادت دارند.

امام‌جمعه گنبدکاووس تأکید کرد: هدف دشمنان از حمله به حریم امامان، انقلاب اسلامی است و ما برای اثبات عزت و بزرگی و حفظ امنیت از حرم دفاع خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: درزمانی که مصاف نابرابر و جنگ نامتقارن است، باید مسیر جنگ را تغییر دهیم و از جهتی که امکانات دشمن بیشتر از ما است، حمله نکنیم بلکه باید فداکاری و ایثارگری استفاده کرده و با همه جان و توان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی گفت: انقلاب ما میراث سختی‌ها و شلاق خوردن امامان است و هر فردی با این انقلاب ناسازگار باشد و شیطنت کند با خون امامان و شهدای حرم مواجه است و خون شهدا در پیشگاه حق حرمت و احترام دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیهم‌السلام خراسان نیز در این مراسم گفت: برگزاری جلسه گرامیداشت و یادواره شهدا، ادامه حرکت جهادی درراه شهادت است و ادامه راه امامان و ائمه است.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان افزود: امامان ماسال‌ها سختی کشیدند و مقاومت کردند و ایران و ایرانیان ادامه‌دهنده راه امامان و شهدا هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در قبال شهدا این است که هرچقدر در توان داریم به خانواده شهدا ادای احترام کنیم و خانواده شهدا نیز موظف‌اند جایگاه و حرمت شهید خود را حفظ کنند.

آذریان یادآور شد: دشمنان به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما باید برابر فرمایشات مقام معظم رهبری و به کوری چشم دشمنان در پای صندوق رأی حاضر شویم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان تأکید کرد: ما با حاضر شدن در پای صندوق رأی به دشمنان خواهیم گفت که ما ادامه‌دهنده راه امام خمینی( ره) و راه شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن در صفوف ما نفوذ و رخنه کند.

وی اظهار کرد: ما با حضور حداکثری خود به کسانی که محرک عدم حضور اعلام می‌کنیم یک وجب و یک‌قدم از انقلاب خود دست بر‌نمی‌داریم.

آذریان گفت: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت براندازی انقلاب اسلامی تهدیدها و تحریم‌های خود را آغاز کرده و ادامه داده و خواهند داد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با نثار خون فرزندانشان اثبات کردند که هیچ قدرتی با هر سلاح و تجهیزاتی نمی‌تواند در برابر آنان بایستد و گذشت، فداکاری و ایثار خود را از بزرگان، ائمه اطهار و مقام معظم رهبری یاد گرفتند.

امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در دو استان گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان نیز در این مراسم گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم است که اقتدار ملی و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده است.

فرمانده تیپ 230 شهید متاجی نیز گفت: یاد و گرامیداشت شهدا کمتر از شهادت نیست و امنیت کشور ما مرهون شهدای انقلاب اسلامی است.

سعید اثنی‌عشری افزود: بقاء نظام و مملکت ما مرهون ایثار و صبر خانواده شهدا است و اگر امروز ما با همه ناآرامی‌های منطقه در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، به علت وجود شهدا و خانواده شهدا است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در قبال خون شهیدان حفاظت از تمامیت ارضی کشور و استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است که خانواده های معظم شهیدان مدافع حرماسماعیل زاهدپور،احسان حاجی حتم لو و شهید صفرپور از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

در پایان میهمانان این مراسم به صرف نهار پذیرایی شدند و بر سر مزار شهید مدافع حرم «صادق سیبک» حضور یافتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 643
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1440

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:760
بازدید سال:5372
بازدید کل:1249473