عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روزپاسدار،روز جانباز و آزادگان


پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روزپاسدار،روز جانباز و آزادگان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت روزپاسدار،روز جانباز و آزادگان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی فرماندار طی صدور پیامی اعیاد شعبانیه ، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابالفضل اعباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) و روز آزادگان را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

نخستین روزهای ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد سیدو سالار جوانان اهل بهشت و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

به راستی که روز پاسدار، روز تحقق حراست از حریم اسلام ناب محمدی(ص) ، مسیر نورانی ولایت و تبلور دفاع از اهداف متعالی و ارزشهای انقلاب اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و سرافرازایران اسلامی است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری آموخته اند.

هیچ افتخاری بالاتر از این نخواهد بودکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران دلاور انقلاب اسلامي با تاسی به بزرگ پاسدار مکتب اسلام و آزادگی ، حضرت سيد الشهداء(ع)، در راستای برافراشته نکاه داشتن پرچم نهضت خونین کربلا قامت برافراشته اند و جانبازان صبور و مقاوم انقلاب اسلامی با اقتدا به اسوه وفاداری و ایثار، ابالفضل العباس(ع)، ضامن قوام و بقای عرصه های انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران عزیز با تاسی از امام العارفین ، حضرت سجاد(ع)، مقاومت وپایداری در مسیر رسیدن به اهداف متعالی را به نمایش گذاشته اند.

پاسداران، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادتند که تنها با واژه حسین(ع) معنا می­شوند. گرامی باد روز پاسدار، بر سربازان اسلام که با پرچمداری آرمان­های اباعبدالله(ع) تفسیرگر راه حسینند.

اینجانب بر خود فرض می دانم ، فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه ، بویژه روز پاسدار ، جانباز و آزادگان را به تمامی پاسداران دلاور ، جانبازان صبور ومقاوم و آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی ، خانواده های معزز ایشان ، ملت بزرگ و انقلابی ایران ، بویژه شهروندان شریف شهرستان گالیکش تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 


 

                                                حسن خسروی

                                         فرماندار شهرستان گالیکش

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 691
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1446

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:754
بازدید سال:5366
بازدید کل:1249467