عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد


دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد

دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی شهرستان گالیکش به ریاست حسن خسروی فرماندار این شهرستان و باحضور بخشدار لوه، جمعی از رؤسا و مسئولین دستگاه‌ها و مسئولین جذب مشارکت های مردمی شهرستان گالیکش در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، حسن خسروی فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از توجه و اهمیت دادن به موضوع اربعین و باعبدالله‌الحسین(ع) و قبولی نیت ها و اقدامات انجام شده در این راه، گفت: موضوع پیاده روی اربعین مسأله بسیار بااهمیتی است.

خسروی با بیان این مطلب که اینطور نیست که ما بانی راهپیمایی اربعین باشیم خاطرنشان کرد: واقعیت این است موضوع اربعین، پیام‌های عاشورا و تأثیرات آن روی امت را حضرت زینب کبری(س) امام سجاد(ع) نهادینه کردند و نقطه عطف این حرکت در روز اربعین صورت گرفت.

وی افزود: اگر آمریکای جنایتکار که هرچه پلیدی و جنایت در دنیا اتفاق می‌افتد زیر سر آن است، امروز ناراحتی خودرا در مقابل سپاه پاسداران و همچنین با عهدشکنی در پیمان‌ها و معامله‌های بین المللی از جمله برجام نشان می‌دهد، بخاطراین است که توان مقابله با مردم از جمله این گردهمایی عظیم مسلمانان را ندارد‌.

فرماندار گالیکش اظهارکرد: موکب گلستان در سال گذشته با پشتیبانی همه دستگاه‌های استان از بهترین موکب‌های موجود در عراق بود و نه تنها به زائرین بلکه حتی به سایر مردم آن کشور نیز با بهترین کیفیت خدمات می داد.

وی با بیان اینکه برقرارکردن موکب خیلی خوب است و ما پشتیبانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما باید توانایی برپاکردن موکب از هرنظر بهداشتی، امنیتی و ... را داشته باشیم، زیرا با سلامتی و جان مردم در ارتباطیم.

خسروی ضمن بیان اینکه خدمت به این فریضه باید خالصانه و از جان دل باشد افزود: جمع آوری نذورات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مثل سنوات گذشته و با تشکیل ستاد در هریک از دهستان‌ها با کمک بخشداران، بسیج سپاه و سازمان تبلیغات انجام می‌شود.

توَلی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: موکب گلستان امسال به خود کربلا و در منطقه حی‌العبّاس انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه موکب شهرستان درصورت تمدید شدن قرارداد پروانه امسال 5ساله خواهد شد افزود: جهت محقق شدن و فراهم کردن نیازهای نقدی و غیرنقدی این موکب به همکاری همه ادارات و کمک های مردمی نیاز است.

دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد

 

دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد

 

دومین جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی(ع) شهرستان گالیکش برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 630
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1600

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1545
بازدید سال:1545
بازدید کل:1245646