عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش افتتاح شد

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش افتتاح شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار شهرستان، رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی گلستان و جمعی از مسئولین شهرستان گالیکش افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مجموعه آموزش‌و پرورش در راه‌اندازی این مرکز، ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: مردم گالیکش در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند. یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم.

خسروی در ادامه گفت: در آستانه چهلمین سال عمر انقلاب هستیم . درکشور ما نباید خیلی از مشکلات فرهنگی و غیره وجود داشته باشد. باید سعی شود از تمامی ظرفیت های کشور استفاده شود.

وی افزود: در کشور ما آسیب های فراوانی وجود دارد که ما را خیلی رنج می دهد که باید تلاش کرد با این آسیب‌ها به صورت ریشه‌ای برخورد کرد و باید ریشه این آسیب ها را شناسایی کنیم و از بوجود آمدن آنها جلوگیری کنیم .

فرماندار گالیکش با بیان اینکه افتتاح چنین مراکزی کمک‌ اساسی برای حل این آسیب‌ها می‌باشد خاطرنشان کرد: از جمله کمکهایی که این مراکز می تواند به ما بکند، کم‌کردن هزینه دولت و خانواده‌هاست.

وی با مؤثر دانستن ایجاد این مراکز در سطح کلان کشور تصریح کرد: جلوگیری از هدررفتن نیروی انسانی در کشور نیز از جمله کمکهای این مراکز است که ما می توانیم با کارهای کارشناسی شده و تربیتی اساسی آنها را به جامعه برگردانیم و باعث شویم بچه های ما در جهت توسعه کشور خدمات ارزنده ای را ایفا کنند.

خسروی همچنین سومین کمک این مراکز را اینچنین خطاب کرد: این مراکز به ما کمک می کنند که مشکلات عاطفی و روانی از جامعه ما از بین برود و این خود مسئله مهمی است، که این چنین بچه‌های ما از فرایند آموزشی جدا می‌شوند، در آینده چه مسائلی از قبیل روانی و عاطفی برای ما بوجود می‌آورند که منجر به همان آسیب های اجتماعی می شود که همه مارا اذیت می کند. وهمچنین از هزینه‌هایی که دستگاههای خدمات رسان کشور بر ای این افراد می کنند جلوگیری می شود.

وی در پایان با آرزوی توفیق کلیهه خدمتگزاران نظام از جمله این مرکز، اظهار داشت انشاالله این مرکز با وجود نیروهای خوب و باتجربه ای که دارد، بتوانند بیشتر از گذشته به دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خدمات بیشتری را برسانند.

مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش افتتاح شد

 

 

مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش افتتاح شد

 

مرکز آموزشی و توانبخشی(اختلالات یادگیری) ابن‌سینا شهرستان گالیکش افتتاح شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 448
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1677

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:753
بازدید سال:5365
بازدید کل:1249466