عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

فرماندار گالیکش در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ؛

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

 فرماندار گالیکش در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان گفت: برای حمایت از کالای ایرانی و خرید آن، باید فرهنگ‌سازی و کار تربیتی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان در این جلسه که پیش از ظهر روز گذشته(27فروردین) با حضور امام جمعه، مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات آموزش‌وپرورش برگزار شد اظهار داشت: مشکل جامعه ما، مشکل فرهنگی است وگرنه جامعه و کشور ما توانایی بسیاری دارد و تأثیرگذارترین مکان برای فرهنگ‌سازی، آموزش‌و پرورش است.

خسروی افزود: آموزش‌و پرورش به مانند گذرگاهی می‌مانند که همه افراد جامعه از آن عبور می‌کنند و از آن تاثیر می‌پذیرنند. باید از این جهت برنامه‌ریزی صحیح در جهت فرهنگ‌سازی انجام شود.

فرماندار شهرستان گالیکش تصریح کرد: مهم‌ترین بخش اجرای منویات مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی است و این فرهنگ سازی باید از مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی آغاز شود.

وی درباره مقام معلم و برنامه‌های هفته معلم تأکید کرد: نخستین معلم خداوند متعال و سپس انبیاء و اولیاء هستند و شأن و جایگاه واقعی معلمان بسیار والا است و وظیفه همه ما این است که آنها را تکریم کرده و از آنها تجلیل کنیم.

خسروی یادآور شد: دانش‌آموزان باید در بدو ورود به مدرسه آموزش‌های تربیتی لازم را منطبق با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ اسلامی ببینند و اگر نیاز است معلمان در این راستا نکاتی را بدانند، آموزش‌های لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش هم در این جلسه اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ضروری است تا از بدو سال برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد و هر فرد و مسئولی در هر جایگاه اجتماعی در حد توان خود باید در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: جامعه فرهنگیان، جامعه بزرگ و وسیعی از اجتماع و کشور را تشکیل می‌دهد و این جامعه می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثری انجام دهد.

امام جمعه شهرستان گالیکش تصریح کرد: تحقق شعار سال سبب اشتغالزایی، اجرای اقتصاد مقاومتی و بازگشت کارگران به واحدهای نیمه فعال و غیرفعال خواهد شد.

مهدی خسروی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش و دبیر شورا نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان گالیکش دو مدرسه هیئت امنایی فعالیت دارد که در مقطع دوره متوسطه دوم است و یکی پسرانه و یک مدرسه دخترانه است.

وی یادآور شد: در شهرستان گالیکش حدود 11 هزار دانش آموز، 870 فرهنگی ( معلم)، 250 بازنشسته فرهنگی در 113 آموزشگاه فعالیت دارند که از تعداد 113 آموزشگاه فعال شهرستان، 3 آموزشگاه به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

خسروی تأکید کرد: از تعداد 113 آموزشگاه موجود در حوزه شهرستان, 40 آموزشگاه فرسوده و یا نیاز به بهسازی و مقاوم‌سازی دارند و در این شهرستان 2 آموزشگاه توسط بنیاد برکت ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گالیکش گفت: در سال تحصیلی جاری در شهرستان یک معلم نمونه استانی و 15 معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند و قرار است در برگزاری همایش متمرکز در هتل آسمان شهرستان از معلمان نمونه تجلیل و تکریم شود.

خسروی درباره برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: حضور و شرکت معلمان و فرهنگیان در هفته معلم در نمازجمعه دیدار با فرهنگیان جانباز،آزاده و خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی، بازدید مسئولان از مدارس در این هفته، دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی و بازنشسته از جمله برنامه‌های هفته معلم است.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار سال بنا داریم دوخت لباس‌های فرم مدارس را به دانش‌آموزان آموزشگاه‌های کار و دانش محول کنیم تا در درآمدزایی و اقتصاد دانش‌آموزان قدمی برداشته شود.

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

 

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

 

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 472
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1710

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1657
بازدید سال:1657
بازدید کل:1245758