عضویت    ورود
ورود به سایت
» » رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد


رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد

 پیش از ظهر امروز در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان گالیکش و قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان،معصومه ملکان به‌عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد و از زحمات علی رمضانی‌راد، رئیس سابق اداره بهزیستی این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه که امیر میرفندرسکی قائم مقام مدیر کل بهزیستی گلستان و محمدتقی خان ببینی رئیس حراست اداره کل بهزیستی گلستان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: در سال‌های اخیر موضوع آسیب‌های اجتماعی در کشور ما به عنوان یکی از مشکلات و بحران‌هایی است که در سطوح بالای نظام، با حساسیت و جدیت رصد می‌شود.

خسروی با اشاره به اهمیت مجموعه بهزیستی در جامعه، خاطرنشان کرد: بهزیستی در جهت کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی از طریق اقدامات پیشگیرانه دارای مسئولیت‌های بسیار سنگین و اثرگذاری است.

وی اضافه کرد: جامعه هدف این سازمان که شامل معلولین و افراد آسیب‌دیده از معضلات اجتماعی هستند از اقشار با اهمیت جامعه بوده و خدمت به این افراد باید با رضایت قلبی باشد.

فرماندار شهرستان گالیکش ضمن تأکید بر ایجاد انگیزه در دست‌اندرکاران عرصه بهزیستی شهرستان خطاب به رئیس جدید گفت: تلاش در جهت افزایش مشارکت‌های مردمی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و بهره‌گیری از حداکثر توان اجتماعی می‌تواند بخش عظیمی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی را تأمین کند.

گفتنی است معصومه ملکان رئیس جدید بهزیستی شهرستان گالیکش با 7سال سابقه، پیش از این معاونت و مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان کلاله را به عهده داشته است.

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد

 

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1210
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1726

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 996
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:4515
بازدید سال:4515
بازدید کل:1248616