عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تنها راه مقابله با استکبار جهانی، انسجام، اتحاد و وحدت ملی است.

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد هماهنگی مناسبت‌های خردادماه:

تنها راه مقابله با استکبار جهانی، انسجام، اتحاد و وحدت ملی است.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تنها راه مقابله با استکبار جهانی، انسجام، اتحاد و وحدت ملی است.

 فرماندار گالیکش در جلسه ستاد هماهنگی مناسبت‌های خردادماه گفت: انسجام، اتحاد و وحدت ملی آن چیزی که الان بیشتر از هرموقع به آن نیاز داریم و تنها راه مقابله با استکبار جهانی است که بایستی همه ما بعنوان یک وظیفه اساسی به آن عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در جلسه ستاد هماهنگی مناسبت‌های خردادماه که صبح امروز(25اردیبهشت) با حضور بخشداران مرکزی و لوه و رؤسای ادارات شهرستان گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد بیان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم در چارچوب سیاست‌های نظام، توانست موضوع برجام را به نحو احسن به جلو ببرد و با توجه به تجلیل‌های مقام معظم رهبری، نشان از رضایت کلی در سطح جامعه بوده است.

خسروی افزود: وزارت امور خارجه و دولت همواره سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده است و در جهت حفظ منافع ملی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی از بین بردن اجماع جهانی که بر علیه ایران به پاخواسته بودند و همچنین برداشته شدن تحریم‌های بین‌المللی را بخشی از دستاوردهای برجام برشمرد که شاهد آن بودیم.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: امروز با این اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا دنیا هم به این نتیجه رسیده که عهدشکن اصلی امریکاست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اکنون وظیفه تک تک مردم این است که کمک بکنیم تا این شرایط سخت را سپری و از این موانع عبور بکنیم.

خسروی تصریح کرد: ما باید به مردم این اطمینان را بدهیم که به دولت خودشان اعتماد داشته باشند که قطعأ دولت توانایی این را دارد که بتواند در این شرایط سخت کشور را مدیریت کند.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان گالیکش گفت: ما 40سال موضوعات مشکل‌تر از این را با تدبیر دولتمردان و پشتیبانی مردم سپری کرده‌ایم اکنون نیز این محقق خواهد شد چرا که ما معتقدیم پشتیبان اصلی این نظام حضرت ولیعصر(عج) و خداوند متعال است.

وی با اشاره به موضوع جلسه و اهمیت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس، نقطه عطف در هشت سال دفاع مقدس بوده است چرا که از اون تاریخ به بعد پیروزی‌های پی‌درپی به وجود آمد و ما توانستیم تمامی اراضی که در جنگ تحمیلی توسط نیروهای بعثی اشغال شده بود پس بگیریم و سرافرازانه به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) است و با توجه به اهمیت مناسبتهای خردادماه بر اجرای باشکوه مراسمات و برنامه‌های روزشمار این مناسبت‌ها و اینکه این برنامه‌ها متناسب با ماه‌مبارک رمضان باشد، تأکید داشت.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 412
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1732

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1527
بازدید سال:1527
بازدید کل:1245628