عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تسلیت فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر


پیام تسلیت فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر

پیام تسلیت فرماندار گالیکش به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش با صدور پیامی، 14خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ١٥ خرداد و همچنین شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی پرفیض قدر را به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان گالیکش تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

 

۱۴ خرداد روز ماتم درعزای والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد مهمترین حاصل سال‌ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

بدون تردید نقش این مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه قیام 15 خرداد1342 که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است،بی‌بدیل بوده است.

در حالی بیست‌و‌نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرا رسیده که میلیون‌ها ایرانی دلدار و مشتاق، آماده گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگمردی هستند که تاریخی‌ترین انقلاب سده‌های اخیر را رهبری و هدایت کرد و تا آخرین روزها و لحظات حیات بابرکت و شریف خویش، دغدغه عزت اسلام و ایران را داشت.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر» می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود.

شب قدر از شب‌هاى با عظمت، مقدس، متبرک و با اهمیت سال است و دلیل فضیلت این شب بر سایر شب‌ها به اعتبار امورى است که در این شب محقق مى‌گردد وگرنه اجزاى زمان یا مکان، درجه و رتبه وجودى‌شان یکى است و بین آنها تفاوتى وجود ندارد.

اینجانب با گرامیداشت لیالی قدر و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهادت امام اول شیعیان، حضرت علی(ع) را به تمامی رهروان ولایت به خصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گالیکش تسلیت و تعزیت عرض نموده توفیق درک فیوضات بیکران لیالی پرفیض قدر و پیروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام را از خداوند تبارک و تعالی برای همگان مسئلت می‌نمایم

 

.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 520
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1743

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:3
بازدید سال:4615
بازدید کل:1248716