عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با فرماندار گالیکش


دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با فرماندار گالیکش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با فرماندار گالیکش

 

 

 

 

 

ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان به همراه عبدالرحیم لطفی معاون فنی و آبخیزداری خود با حضور در فرمانداری گالیکش با حسن خسروی فرماندار این شهرستان دیدار و درخصوص حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین اعتبارات شهرستانی این‌حوزه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های مجموعه منابع طبیعی، از همکاری‌های این مجموعه در حفظ منابع طبیعی و همچنین اطفای آتش‌سوزی‌های اخیر عرصه‌های منابع طبیعی در سطح شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.

خسروی ضمن تأکید بر لزوم حفظ جنگل‌ها و مراتع، حراست از آنها را وظیفه ای همگانی دانست و یادآور شد: مشکلات اساسی در حوزه آب و راهها وجود دارد و بر این اساس هزینه‌ها و اعتبارات در این حوزه‌ها اجتناب ناپذیر است. اما با این وجود تخصیص اعتبارات در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری برای ما دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال گذشته فقط 50درصد اعتبارات تخصیص یافته است تصریح کرد: با این وجود آنچه برای حوزه منابع طبیعی و محیط زیست درنظر گرفته شده بود، تخصیص پیدا کرده است.

ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به لزوم مدیریت بارش ها و هدایت رودخانه ها به سفره های زیرمینی اظهار داشت: اگر سفره های زیرزمینی تغذیه نشوند، آب شرب این استان و چند استان همجوار دچار مشکل خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ بستر عرصه‌های منابع طبیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه توجهات به مسائل منابع طبیعی در سطح ملی بیشتر شده است.

قزلسفلو افزود: طبق مطالعات هواشناسی کشور، استان گلستان یکی از استان‌هایی است که به شدت در معرض تغییرات اقلیمی و خشکسالی است.

وی با تأکید بر حفظ جایگاه منابع طبیعی در بحث اعتبارات شهرستانی، به دلیل اهمیت و حساسیتی که در بحث آبخیزداری استان وجود دارد، خواستار توجه بیشتر در بحث اعتبارات این حوزه در شهرستان گالیکش شد.

 

 

 

دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با فرماندار گالیکش

 

دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با فرماندار گالیکش

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 423
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1779

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1524
بازدید سال:1524
بازدید کل:1245625