عضویت    ورود
ورود به سایت
» » شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

در جلسه ماهیانه دهیاران بخش لوه شهرستان گالیکش مطرح شد؛

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

 

 

اسمعیل طوسی بخشدار لوه در جلسه ماهیانه دهیاران بخش لوه که با حضور فرمانده انتظامی بخش لوه در محل سالن جلسات بخشداری لوه برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم امنیت و ثبات در کشور گفت: شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است.

طوسی در ادامه عنوان داشت: قطع به یقین از آنجا که دهیاران بعنوان مدیران ارشد اجرایی در روستاها بشمار می روند، وجود تعامل و همکاری بین دهیاری ها با فرماندهی انتظامی بخش و سایر نهادهای امنیتی در منطقه سبب کاهش بزه، تخلفات و آسیب های اجتماعی در روستاها خواهد شد و در نتیجه رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

بخشدار لوه ضمن تایید اهمیت موضوع اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، اطلاعات و مستند سازی امور اظهار داشت: دهیاران با توجه به ظرفیت های موجود در روستاها در جهت انتشار اخبار، وقایع و عملکرد خدمات روزمره مجموعه خود به بخشداری و فرمانداری اقدام نمایند و همچنین با عنایت به وظیفه مندی و رسالت شغلی خود نسبت به انعکاس و بازنشر خدمات و عملکرد بخشداری، فرمانداری، استانداری و دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، کشاورزی، فرهنگی و ... در روستاها و آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.

طوسی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: یکی از مهمترین مسائل موجود در روستاها بحث بیمه اجتماعی و بهره مندی این قشر ضعیف از خدمات و مزایای بازنشستگی و ازکار افتادگی در آینده می باشد. متاسفانه هنوز هم شاهد آن هستیم که بیمه های اجتماعی در روستاها آنچنان که باید پوشش قابل توجهی ندارند. لذا با توجه به خدمات ارزشمندی که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در قبال مردم روستاها و کشاورزان و سایر افراد مرتبط با روستاها ارائه نموده است، لازم است که دهیاران عزیز در جهت شناساندن خدمات این بیمه اجتماعی در بین مردم و معرفی آنان به کارگزاری های مجاز این صندوق در سطح بخش جهت عضویت و بهره مندی از این مزایا اقدام نمایند.

گفتنی است در این جلسه فرمانده انتظامی بخش لوه، رئیس اداره پست و نماینده کاگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در شهرستان مطالبی در حوزه مسائل خویش بیان نمودند.

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

شاکله اصلی امنیت در روستاها بر عهده دهیاران است

 

 

 






بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 367
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1787

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:760
بازدید سال:5372
بازدید کل:1249473