عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان؛

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 صبح امروز ( 3 مهرماه ) مراسم تکریم و معارفه شهرستان گالیکش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، مراسم تکریم و معارفه شهرستان گالیکش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، حجت الاسلام حاج سیدباقر خسروی پدر معنوی گالیکش، امام جمعه و دیگر مسئولین این شهرستان در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار و حسین مایلی به عنوان سرپرست  جدید فرمانداری شهرستان گالیکش حکم خود را دریافت نمود.

علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، امسال اطعام‌ دهی در ایام محرم بیش از سال گذشته بود و جوانان بیشتری در مساجد به عزاداری مشغول بودند که نشان از فرهنگ غنی اسلام و اعتقادات دینی و مذهبی مردم است.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی 10 برابر متوسط جامعه جهانی تحصیل کرده دارد که در شرایط سخت کنونی تریبون ایران اسلامی در جهان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: دشمن بعد از برجام جنگ ترکیبی متشکل از جنگ روانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را علیه ایران آغاز کرده تا با ترکیبی از این جنگ‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف و زمین ‌گیر کند.

وی بیان کرد: اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی(ص)  تنها در ایران و در ندای مقام معظم رهبری وجود دارد و بر این اساس دشمن هر گونه تحریم و هجمه را برای از بین بردن آن انجام می‌دهد، در صورتی که با اسلام آمریکایی و انگلیسی بعضی کشورهای عربی به اصطلاح مسلمان منطقه کاری ندارد.

طهماسبی گفت: اکنون در شرایط سخت و خوبی قرار داریم، سخت از این جهت که همه گونه تحریم بر کشور ما تحمیل شده است و خوب از این جهت که همواره کارهای سخت، موفقیت به همراه دارد و مردم ما از این ظرفیت استفاده می‌کنند و مانند گذشته از این سختی‌ها نیز با موفقیت خارج خواهند شد.

وی افزود: وحدت کلمه باعث مایوس شدن دشمن شده و توسعه را به دنبال خواهد داشت که همه ما با وحدت کلمه در متن و بطن با اقتدار در مسیر صحیحی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند به راه خود ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی متکی به داخل کشور و خوداتکایی بوده و امروز ما به این دستاوردها که توسط جوانان نخبه، غیور و پرتلاش به دست آمده است، افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی چند روز گذشته اهواز و با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در هر جا از دنیا که باشند به سزای عمل خود خواهند رسید،  تصریح کرد: به زودی نیروهای مسلح و سپاه ما جواب دندان‌شکنی به حرکت ناجوانمردانه تروریست‌ها در اهواز خواهند داد و ما این حق را داریم که در هر کجا از دنیا،  دشمن را به سزای اعمالش برسانیم و با دشمنان خود چه داخلی و چه خارجی هیچ گونه تعارفی نداریم و با آنان مقابله خواهیم کرد.

وی در پایان خدمت صادقانه به مردم را وظیفه مدیران دانست.

امام ‌جمعه گالیکش نیز در این مراسم با روایتی از پیامبر گرامی اسلام به خصایص مدیران اشاره کرد و گفت: وقتی شخصی را می‌خواهید بعنوان مدیر انتخاب کنید باید سه ویژگی داشته باشد؛ تقوا و ورع؛ حلم و بردباری و مهربانی پدرانه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری گفت: حفظ نظام و تقویت ولایت از اوجب واجبات است. هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم باید بخشی از باری که بر دوش مقام معظم رهبری است را برداریم.

وی افزود: خروجی تمامی برنامه‌های ما علاوه بر تقویت نظام باید تقویت جایگاه مقدس ولایت ‌فقیه باشد.

امام‌جمعه گالیکش اظهار داشت: حفظ وحدت و دوری از اختلاف در استان ما که منطقه‌ای تلفیقی است بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام دلبری گفت: مدیریت جهادی، رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب ‌رجوع، هماهنگی مسئولان شهرستان، پیاده ‌سازی اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و... باید در دستور کار مسئولین شهرستانی باشد.

وی در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم در جنگ اقتصادی هم مانند جنگ تحمیلی پیروز شویم و موفقیت‌های وافر و عظیمی را کسب کنیم باید وحدت، همدلی، مدیریت جهادی، جدیت در کار، سعی و تلاش در مسئولین حول محور ولایت ‌فقیه باشد.

فرماندار سابق گالیکش نیز در این جلسه گفت: همیشه برای خودم بودن در این جایگاه را فرصتی برای خدمت می‌دانستم و سعی داشتم دستور نبی مکرم اسلام (ص) را عمل کنم.

وی ادامه داد: از اینکه توفیق نصیب بنده شد تا قریب به ۵ سال بعنوان فرماندار در خدمت مردم مهربان و صمیمی گالیکش باشم، خدای متعال را شاکر و سپاسگزارم. امیدوارم توانسته باشم که رضایت مردم عزیز و خداوند متعال را به دست آورده باشم و در قبال نقص ها و ضعف ها از محضر مردم عزیز عذر خواهم و از درگاه خداوند متعال طلب عفو و گذشت را دارند امیدوارم همچنان بتوانم در خدمت به مردم قدرشناس بعنوان یکی از فرزندان کوچک آنها باشم.

حسن خسروی افزود: دولت تدبیر و امید فضای سیاسی کشور را در حد مطلوب باز کرد که همه گروه‌های سیاسی و فعالین بتوانند در این فضا به نحو احسن فعالیت کنند.

به گفته وی شاید این موضوع مهم، بیشترین نیاز جامعه باشد که قطعاً توسعه در کشور باید از این مسیر عبور کند.

حسن خسروی در خاتمه خاطر نشان ساخت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم، امیدوارم در محضر شهدا رو سفید باشیم انشاءالله

سرپرست جدید فرمانداری گالیکش هم در این جلسه گفت: برای خدمت‌رسانی به شهرستان انقلابی گالیکش آمده‌ام.

حسین مایلی افزود: شهرستان گالیکش با توجه به قدمت طولانی؛ یکی از شهرستان‌های مهم کشور است. امید است با برنامه‌های راهبردی و هدفمندی که مشخص‌ شده بتوانیم این شهرستان را به جایگاه خوبی در کشور برسانیم.

وی اظهار داشت: ارتقاء جایگاه گردشگری و کشاورزی دو راهبرد شهرستان گالیکش خواهد بود.

به گفته سرپرست جدید فرمانداری گالیکش؛ پارک ملی گلستان با توجه به اینکه یک ‌سوم گونه‌های گیاهی و نیمی از گونه‌های پستاندار کشور را در خود جای ‌داده است، می‌تواند ظرفیت بزرگی برای جذب گردشگر در گالیکش باشد.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی فرمانداری حسین مایلی، توسط امام ‌جمعه شهرستان گالیکش به وی اعطا شد و همچنین از زحمات حسن خسروی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است «حسن خسروی» ر‌وز شنبه 24 اسفندماه سال 92 به‌عنوان نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در گالیکش و دومین فرماندار این شهرستان، جانشین «رحمان صباغیان» شده بود، که طی این مراسم «حسین مایلی» شهردار منطقه 6 تهران بزرگ با مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا - گرایش برنامه‌ریزی ‌شهری و 18سال سابقه اجرایی جایگزین وی شد.

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 

سومین فرماندار شهرستان گالیکش معارفه شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 645
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1834

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:906
بازدید سال:5518
بازدید کل:1249619