عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22بهمن شهرستان:

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

 فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22بهمن شهرستان: انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است و رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب تمسک به وحدت و اخلاق‌مداری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه که با حضور امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، بخشداران مرکزی و لوه و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات شهرستان صبح امروز (15 بهمن) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی است که در سال 57 تمام معادلات شرق و غرب را برهم زد و ما موظفیم از این میراث امام(ره) دفاع کنیم.

مایلی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بایستی برای مردم تبین شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای گسترده‌ای داشته که در این خصوص بخشداران باید به روستاها سرکشی کرده و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تفهیم نمایند.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال باید به گونه‌ای باشد که با یک راهپیمایی گستره و باشکوه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهیم زد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، بیان کرد: مردم باید ببینند مسئولین بعد از اتمام این ایام نیز در کنار آنها هستند.

فرماندار گالیکش در ادامه با ابراز تأسف از تخریب جایگاه و عملکرد دولت از سوی برخی افراد، گفت: در وضعیت کنونی که جامعه درگیر جنگ اقتصادی و نرم از سوی بدخواهان نظام است اینگونه رفتارها نه تنها منفعتی برای هیچ یک از گروه‌ها و کشور نخواهد داشت بلکه باعث اختلال در روند ارائه خدمات به ملت خواهد شد بنابراین تنها رمز موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی حفظ وحدت و همدلی بین همه اقشار و دستگاه‌ها می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد راهپیمایی 22بهمن امسال همچون سال‌های گذشته در سه نقطه از شهرستان، شامل گالیکش، روستای ینقاق در بخش مرکزی و شهر صادق‌آباد در بخش لوه برگزار خواهد شد.

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

 

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

 

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

 

انقلاب ما برگرفته از آمیزه‌های دینی است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 458
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2085

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:754
بازدید سال:5366
بازدید کل:1249467