عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

با پیگیری فرماندار گالیکش؛

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

 

با حضور فرماندار گالیکش و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در محور کوهستانی دهستان نیلکوه این شهرستان، مقرر شد عملیات بهسازی و مرمت این مسیر مواصلاتی روستایی با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان عصر یکشنبه (۲۸ بهمن ماه) در حاشیه بازدید میدانی از محور کوهستانی دهستان نیلکوه که با حضور میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همراه بود، اظهار کرد: متاسفانه در پی بارش‌های چند روز اخیر و نفوذ آب در جسم جاده، محور کوهستانی دهستان نیلکوه در بخشی از قسمت‌ها دچار ریزش و رانش شده و عبور و مرور وسایل نقلیه را با مشکل و خطر مواجه ساخته است.

فرماندار گالیکش افزود: طی بازدید مشترکی که بهمراه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از محور یاد شده صورت گرفت، مقرر شد با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط در این حوزه نظیر منابع‌طبیعی و آبخیزداری جهت کنترل و مهار جریان آب به حریم جاده به فوریت اقدام لازم انجام شده و سپس در کمترین زمان ممکن نسبت به مرمت و بازسازی نقاط تخریب شده اقدام شود.

حسین مایلی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گالیکش ضمن اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: به دلیل شلوغی و ازدیاد تردد وسایل نقلیه و حجم بالای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این محور و احتمال شدت بارش نذورات آسمانی در این منطقه، بکارگیری اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص ضروری بنظر می‌رسد.

میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز با تجهیز عوامل راهداری به همه وسایل مورد نیاز مخصوصا در ایام بارندگی، بصورت جهادی برای ارائه خدمات بهینه به هموطنان و ایمن‌سازی مسیرها و محورهای مواصلاتی استان آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف و فعالیت‌های اصلی مجموعه راهداری، استقرار اکیپ طرح زمستانه در سراسر استان بمنظور ارائه مطلوب خدمات به مردم است و از طرفی با توجه به فرارسیدن نوروز باستانی، تمهیدات لازم در جهت تجهیز عوامل و رفع مشکلات احتمالی در محورهای مواصلاتی به‌طور مستمر از سوی این اداره کل در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

 

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

 

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

 

بهسازی محور کوهستانی دهستان نیلکوه تسریع خواهد یافت

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 379
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2123

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:775
بازدید سال:5387
بازدید کل:1249488