عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بررسی آبگیری مخزن چند منظوره قرق

در دیدار تعدای از دهیاران با فرماندار انجام شد:

بررسی آبگیری مخزن چند منظوره قرق

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
بررسی آبگیری مخزن چند منظوره قرق

به گزارش روایط عمومی فرمانداری گالیکش ، دهیاران روستاهای صادق آباد و آق قمیش و قرق با فرماندار دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار ابتدا قاضوی بخشدار لوه گزارشی از روند کار پیرامون آب گیری مخزن چند منظوره قرق وموانع ومشکلات پیرامونی میزان آب رها سازی شده ارایه نمود.

قاضوی در ادامه به میزان آب مورد نیاز و برداشت های غیر مجازآب و انحراف در مسیرآب در کانال بخاطر احتمال خسارات به مزارع وخروج آب از شکا ف های ایجادی گذشته و جذب آب در سفرهای زیر زمینی اشاره کرد.

وی بر نیاز به لایروبی کانا ل انتقال آب از بند انحرافی واقع در روستای صادق آباد تا مخزن چند منظوره قرق بخاطر افزایش دبی آب تاکید کرد وگفت: کانال طی چند سال گذشته رسوب و خاروخاشاک گرفته لذا ضرورت افزایش دبی آب برای غبور از بلند ترین ارتفاع در مرتع آق قمیش وجود دارد.

در ادامه فرماندار گالیکش ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این حوزه نسبت به زمان کم باقی مانده برای آب گیری تاکید کرد و ضمن تاکید بر ضروت انجام کار دستورات لازم را صادر کرد.

وی گفت:دهیاران نیروی کار برای لایروبی را هر چه سریعتر وبه تعداد بالا آماده کنند و در اختیار پیمانکار جهادکشاورزی قرار دهند.

خسروی ادامه داد: هزینه نیز عصر هر روز توسط جهاد کشاورزی پرداخت گردد و امور آب منطقه ای نیز برخورد های قانونی با متخلفان احتمالی را در دستور کار داشته باشد و دهیار قرق نیز بعنوان نظارت بر کار کارگران در طول روز فعالیت نماید.

ضمنا از آنجایکه آب گیری مخزن از چند هفته قبل آغاز شده وشیر کنترل مخزن نصب کردیده است دهیاران آق قمیش وقرق صورتجلسه تحویل مخزن را امضاء کرده تا پس از آب گیری واطمینان از نگهداری آب در مخزن و تهیه تفاهم نامه با امور آب وجهاد کشاورزی استفاده اقتصادی وگردشگری وکشاورزی در دستور کار قرار گیرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : bakhshdar loveh
  • بازدید : 1143
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 439

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:3622
بازدید سال:3622
بازدید کل:1247723