عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

 حسن خسروی ، فرماندار گالیکش ضمن صدور پیامی به عموم ملت عزیز ایران بویژه همشهریان خداجوی گالیکشی ، حلول ماه نزول قرآن ، ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

در این پیام ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه رفیع این ماه و لحظه به لحظه ی این ماه الهی آمده است: رمضان ماه حضور انسان بر خوان گسترده رحمت و مغفرت الهی است. ماهی که در آن زیباترین لحظات بواسطه توجه و عنایت حضرت حق آشکار می گردد.

ماهی که به فرموده امام صادق (ع)خواب روزه دار در آن عبادت،خاموشی او تسبیح،عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است. رمضان ماه خوبیها و زیبائیهاست. رمضان ماه خداست.

آری رمضان ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند; آنگونه که پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) مى فرمايد: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است، هر كس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد.»

در واقع ماه مبارك رمضان به جهت نزول قرآن كريم در آن و ويژگى هاى منحصر به فردی كه دارد در ميان ماه هاى سال قمرى برترين است ماهی است که قرآن كريم در اوصاف آن مى فرمايد: «ماه رمضان ماهى است كه قرآن براى هدايت انسان ها در آن نازل شده است.» و در جای دیگر آنرا برتر از هزار ماه می خواند.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه پرخیرو برکت رمضان به عموم ملت شریف ایران بویژه اهالی شهیدپرور شهرستان گالیکش آرزوی قبولی طاعات و عبادات را برای همگان از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم

 

                                                                                 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 619
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1022

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:906
بازدید سال:5518
بازدید کل:1249619