عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » یکی از مهمترین برنامه های استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار فشار بر کشور ماست.

فرماندار گالیکش در خطبه های نمازجمعه:

یکی از مهمترین برنامه های استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار فشار بر کشور ماست.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

یکی از مهمترین برنامه های استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار فشار بر کشور ماست.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش فرماندار گالیکش در خطبه های نماز جمعه این هفته و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن اعلام این مطلب گفت: شاهد این قضیه عملکرد آمریکا در افغانستان است چرا که با شعار مبارزه با تروریسم وارد این کشور شد ولی ما دیدیم که پس از حضور آمریکا تولیدات مواد مخدر در این کشور خیلی زیاد شدکه یک مسیر آن هم از کشور ماست.

وی افزود: مهمترین برنامه شبکه های ماهواره ها و سایت های معاند این است که می خواهند سن اعتیاد را پایین بیاورند و مواد مخدر را وارد تمامی طبقات جامعه کنند و به تبع آن فروپاشی کانون گرم خانواده ها مد نظر آنهاست. به نوعی که ما می بینیم تقریبا 10 درصد جمعیت خانواده های این مرزو بوم درگیر مسئله مواد مخدر هستند و به نوعی این مشکل در خانه هایشان وجود داشته و از این موضوع رنج می برند.

خسروی سپس با ارائه تحلیلی پیرامون این معضل اجتماعی ادامه داد: شوک عظیمی که مواد مخدر و روان گردانها وارد می کنند از چند منظر قابل توجه است: نخست از نظر بهداشتی که در واقع یکی از چهار عامل اصلی مرگ و میر در کشور ما مواد مخدر است.دوم از نظر اقتصادی است که هزاران میلیارد در کشور صرف مبارزه با مواد مخدر می شود و خسارت آن بسیار بالاست.

وی سپس به بررسی مواد مخدر از نظر مسایل اجتماعی پرداخت و مواردی همچون افزایش آمار زندانیان،افزایش طلاق ، همسرآزاری،کودک آزاری ،طلاق،خشونت و نزاع ها را از تبعات آن دانست.

فرماندار گالیکش در ادامه مباحث فرهنگی و مشکلات مربوط به آن نظیر نبود حمایت های اجتماعی ، نبود حمایت های عاطفی، نبود مهارت های محاوره ای و ضعیف شدن باورها و نگرش های مذهبی و اعتقادی را از جمله موارد مرتبط با این موضوع دانست.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری تصریح کرد : این ستاد در 2 زمینه فعالیت می کند. نخست در جهت مهار ، کنترل و عرضه مواد مخدر که شاهد این قضیه هم تقدیم بیش از 4 هزار شهید و بیش از 12 هزار جانباز بواسطه مبارزه با مواد مخدر است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است. دومین عرصه هم کاهش تقاضا از طریق اطلاع رسانی و آموزش مهارت های اجتماعی و درمان معتادان است.

 وی در پایان بر ایجاد تشکل های اجتماعی و ورود تمامی ظرفیت ها به این عرصه از جمله اساتید، دانشگاهیان، بازاریان و نخبگان تاکید کرد و گفت:اگر همه پای کار نیایند تنها از دست دولت کاری بر نمی آید.

یکی از مهمترین برنامه های استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار فشار بر کشور ماست.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 559
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1035

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 524
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:648
بازدید سال:5260
بازدید کل:1249361