عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت عید سعید فطر


پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک فرماندار گالیکش به مناسبت عید سعید فطر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش ، حسن خسروی فرماندار با صدور پیامی خطاب به عموم شهروندان و هموطنان روزه دار فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

 به راستی که عید فطر.. عید پایان رمضان نیست، بلکه عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.رمضان همانند کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. چرا که بناست تا رمضان با سحرهاومناجاتهایش ، با شبهای قدر و رازو نیازهایش از ما انسانی دیگر بسازد.

 

عید فطر روزی است که خداوند متعال آن را بر گزیده و ویژه هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته و به آنان اجازه داده است تا در این روز در محضر او گردهم آیند ، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی را بجا آورند، چشم امید به درگاهش بدوزند و از خطاهای خویش پوزش بخواهند.

 

این روز عزیز را صمیمانه و با تمام وجود به شما میهمانان سفره گسترده الهی در سرتاسر میهن اسلامی بویژه همشهریان عزیز و خداجوی گالیکشی تبریک عرض می نمایم و خاضعانه به درگاه ربوبی حضرت حق دست دعا بر میدارم و با حضرت سجاد(ع) همصدا می شوم که:

 

پروردگارا! بر محمد و آل محمد درود فرست و مصیبت ما را در این ماه جبران کن و روز فطر را بر ما عیدی مبارک و خجسته بگردان و آن را از بهترین روزهایی قرار ده که بر ما گذشته است که در این روز بیشتر ما را مورد عفو قرار دهی و گناهانمان را بشوئی و خداوندا بر ما ببخشایی آنچه در پنهان و آشکارا گناه گردانیم ... خداوندا! در این روز عید فطرمان که برای مؤمنان روز عید و خوشحالی و برای مسلمانان روز اجتماع و گردهمائی قرار دادی از هر گناهی که مرتکب شده ایم و هر کار بدی که کرده ایم و هر نیت ناشایسته ای که در ضمیرمان نقش بسته است به سوی تو باز می گردیم و توبه می کنیم، توبه ای که در آن بازگشت به گناه هرگز نباشد و بازگشتی که در آن هرگز روی آوردن به معصیت نباشد. بارالها! این عید را بر تمام مؤمنان مبارک گردان و در این روز، ما را توفیق بازگشت به سویت و توبه از گناهان عطا فرما.» (3)

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 497
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1061

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:893
بازدید سال:5505
بازدید کل:1249606