عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تلاش کنید فعالیتهای قرآنی در گالیکش افزایش یابد

فرماندار گالیکش در جلسه مشترک با شبکه جوانان رضوی این شهر:

تلاش کنید فعالیتهای قرآنی در گالیکش افزایش یابد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تلاش کنید فعالیتهای قرآنی در گالیکش افزایش یابد

 ظهر امروز جلسه شبکه جوانان رضوی با فرماندار گالیکش در راستای برنامه ریزی در جهت حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی و برنامه های دهه کرامت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حسن خسروی در این جلسه ضمن استقبال از حضور خادمان حرم مطهر رضوی و تشکر از اجرای چنین برنامه هایی گفت: حضور خدام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شهرستان گالیکش بسیار خوب و منشا اثر است و فضای معنوی را بوجود خواهد آورد که مردم از این فضا استفاده و بهره لازم را خواهند برد. ما باید بتوانیم از این برنامه های معنوی بیشتر و عمیق تر داشته باشیم.

وی افزود: اگر بتوانید برنامه هایی از این دست تدارک ببینید که ضمن ایجاد یک خاطره خوب حرکت و جنبشی را در مردم در راستای کسب معنویت بوجود بیاورد بسیار خوب و پسندیده است و چه خوب است که اینگونه برنامه ها را در طول سال داشته باشید. برنامه هایی متفاوت و تاثیر گذار.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش اضافه کرد: البته در شهرهای ما برنامه زیاد اجرا می شود ولی باید به سمت محتوایی شدن و کیفی شدن برنامه ها پیش برویم.اگر توانستیم با اجرای برنامه های درخور و درشان آسیب ها را کاهش دهیم مثلا بدحجابی ها کمتر شودآنگاه قطعا بدانید که امام رضا (ع) هم از ما راضی خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنید تا فعالیت های قرآنی در شهرستان گسترش یابد. ما باید کمک کنیم تا مردم به وظایف وتکالیف مذهبی شان آشنا شوند چرا که بعضی ها ممکن است در این ناحیه نقص داشته باشند. اگر ما یک تحقیق میدانی در برخی دبیرستانها انجام دهیم خواهیم دید که بعضی از دانش آموزان با مسئله تقلید آشنایی زیادی ندارند و یا در بحث روخوانی قرآن ضعیف هستند حال آنکه رهبری معظم می فرمایند که باید در قرآن تدبر کنیم.

خسروی به جوانان متدین توصیه کرد که به عرصه شبکه های مجازی وارد شده و نسبت به انتقال اطلاعات مفید دینی و ایجاد فضای معنوی در این شبکه ها همت نمایند.

وی همچنین به شبکه جوانان رضوی پیشنهاد کرد که نسبت به ورود در عرصه خدمت رسانی به مردم علی الخصوص روستاهای محروم از طریق برگزاری دوره ها و یا اردوهای آموزشی،علمی،فرهنگی مشابه اردوهای جهادی و با رویکرد ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای روستاییان با کمک آستان قدس رضوی اقدام نمایند.

در ابتدای این جلسه نیز آقای عطار به عنوان نماینده شبکه جوانان رضوی به تشریح برنامه های این شبکه در دهه کرامت بخصوص برنامه حضور کاروان خادمین مطهر رضوی در شهرستان پرداخت.

برنامه جشن نور در مسجد صاحب الزمان(ع) گالیکش،حضور بر سر مزار شهید مدافع حرم صادق شیبک،دیدار با امام جمعه اهل تشیع و امام جمعه اهل سنت ینقاق ،دیدار مردمی در روستاهای ینقاق و هیئت آباد،دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ،دیدار با فعالین خدمات رسان جاده ای مظیر هلال احمر،اداره راه،پلیس راه و ... به مرکزیت پایگاه هلال احمر مستقر در دوراهی کلاله از جمله برنامه های ویژه حضور کاروان حرم مطهر رضوی در گالیکش خواهد بود.

تلاش کنید فعالیتهای قرآنی در گالیکش افزایش یابد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 561
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1075

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1542
بازدید سال:1542
بازدید کل:1245643