عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه در سال 95 برگزار شد


پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه در سال 95 برگزار شد

  پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه در سال 95 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری لوه، پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه با حضور محمد حیدری بخشدار لوه و مهندس پولادوند مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان در سالن جلسات بخشداری لوه برگزار شد.

محمد حیدری بخشدار لوه با اشاره به اهمیت و جایگاه برجام و فعالیتهای دولت تدبیر و امید در این خصوص اظهار داشت، بدون شک جزء ماندگارترین خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید به مردم و ملت موضوع برجام و پسابرجام خواهد بود.همچنین رویکرد دولت درباره بازبینی و بررسی یارانه ها و حذف برخی دهکها ایجاد ثبات در وضعیت معیشتی مردم میباشد.

در ادامه این جلسه مهندس پولادوند به تشریح فعالیتهای صندوق پرداخت و بیان کردند: روستائیان و عشایر در بحث بیمه اجتماعی مورد بی مهری واقع گردیده اند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این خلاء مشهود بود که صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری با همین رویکرد ایجاد شده است.

همچنین مهندس پولادوند ضمن معرفی این بیمه و شرایط آن بیان کردند: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در سطح پایینی از جذب بیمه گذاران قرار دارد از دهیاران و شوراهای اسلامی تقاضامندیم تا بعنوان معتمدین و مدیران اجرایی روستاها نسبت به اطلاع رسانی دقیق اهداف این صندوق به مردم و بهره مندی از مزایای این صندوق که جزء خدمات قابل توجه دولت به روستائیان و کشاورزان و عشایر میباشد، اقدام نمایند.

 در پایان حیدری بخشدار لوه، ضمن بررسی دستورالعمل ها و بخشنامه های فرمانداری و استانداری در خصوص همایش روز ملی روستا و نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و شیوه نامه اجرایی آن مطالبی را عنوان نمودند و از دهیارانی که تمایل به فعالیت و حضور در این مراسم دارند دعوت بعمل اورد.

در همین رابطه بخشدار لوه خطاب به دهیاران و شورای اسلامی در خصوص اهمیت اشتغال روستایی سخن گفت و پیشنهاد کرد که در این باره تلاش و کوشش بیش از پیش توسط دهیاران صورت پذیرد.

 پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه در سال 95 برگزار شد

 

 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : bakhshdar2
  • بازدید : 689
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1097

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1523
بازدید سال:1523
بازدید کل:1245624