عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تقویت دولت ، تقویت نظام است.

فرماندار گالیکش در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت:

تقویت دولت ، تقویت نظام است.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تقویت دولت ، تقویت نظام است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش ، حسن خسروی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید ضمن بیان این مطلب گفت: اگر دولت را تقویت کردیم یعنی تداوم و بقاء نظام مقدس اسلامی را باعث شده ایم.

وی افزود: هفته دولت مهمترین مناسبت در ارتباط با کار دولت به عنوان فراگیرترین قوه نظام اسلامی و عرصه ی تجلیل از تلاشگران خدمت در کشور اسلامی است.

خسروی ضمن تمجید از مقام وجایگاه شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که در کشور ما دولت، دولت جمهوری اسلامی است. دولتی که برآمده از نظام اسلامی و پیاده کننده سیاستهای آن در داخل و خارج از کشور است.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: وظیفه ای که ما داریم این است که مردم را امیدوار نگه داریم چرا که امید مسئله بسیار مهمی است. یکی از سنتهای خداوند متعال این است که انسان را امیدوار خلق کرده و اگر امید را از انسان جدا کنند تقریبا چیزی باقی نمی ماند. ما باید مردم را به آینده نظام مقدس اسلمی امیدوار کنیم.

وی ادامه داد: گاهی بداخلاقیهایی در سطح جامعه مشاهده می شود. کم لطفی هایی که برخی نسبت به دولت محترم و شخص رییس جمهور می کنند ظاهرا عنایت به این موضوع ندارند که رییس جمهور مقام دوم نظام اسلامی بوده و از طرفی مردی روحانی و فقیهی برجسته است.

خسروی تاکید کرد: البته دولت به وجود مشکلات در جامعه اذعان دارد و از طرفی به نقد سازنده معتقد است چرا که اگر نقد نباشد رشدی هم اتفاق نمی افتد.

مقام ارشد دولت تدبیر و امید در گالیکش سپس با بیان اینکه امسال سال آخر دولت یازدهم است عنوان کرد: با همه این تنگناهایی که در سه سال گذشته داشتیم عملکرد دولت عملکرد قابل قبولی است و در همه زمینه های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و غیره قابل دفاع و قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی بیان نمود: راستگویی یکی از افتخارات دولت یازدهم است که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی دارد و تا جایی که بضاغت دولت اجازه داده تلاش کرده است تا با بداخلاقی ها،کذب،دروغ و آنچه که شایسته نظام اسلامی نیست مقابله کند. دولت یازدهم در جهت ایجاد دولتی که دولت راستگویان بوده تلاش کرده است.

خسروی همچنین بر ارائه و اجرای برنامه هایی در خور و در شان هفته دولت تاکید کرد و گفت: سعی کنید برنامه هایی خلاقانه و نو را ارائه و همگی در اجرای آن مشارکت داشته باشید. هفته دولت عید دولتمردان است و باید در این هفته نسبت به قبل با مردم با خوشرویی و سعه صدر بیشتری برخورد نمایید.

وی در پایان ضمن تاکید مشارکت گسترده مسئولین و کارکنان ادارات در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته دولت تصریح کرد: اگر پروژه هایی در حیطه کاری شما وجود دارد که با تلاش شما می تواند به کلنک زنی و یا افتتاح برسد ، نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 563
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1122

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605