عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد


جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه روز چهارشنبه با حضور محمد حیدری  بخشدار لوه و مدیران پارک ملی گلستان، اداره بهزیستی شهرستان، نماینده بسیج و دهیاران بخش در بخشداری لوه تشکیل گردید.

محمد حیدری بخشدار لوه ضمن تبریک بمناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز در 26 مرداد، فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: خدمات دولت تدبیر و امید برای هیچ کس پوشیده نیست،رشد اقتصادی در دوران گذشته منفی بوده است.

وی افزود :از جمله موفقیتهای ارزشمند دولت تدبیر و امید ارتقاء رشد اقتصادی کشور و رسیدن به یک نرخ ثابت میباشد.

حیدری کنترل تورم از دیگر عملکردهای مثبت این دولت برشمرد و اضافه کرد: طرح بیمه سلامت و خدمات ارائه شده در مباحث بهداشتی و درمانی به نوبه خود انقلابی در سطح کشور بوده است که در دوره فعالیت دولت یازدهم رقم خورده است.

 بخشدار لوه با اشاره به خدمات دولت در سطح بخش لوه اظهار داشت :دولت در بخش محروم لوه خدمات زیادی داشته امروز وقتی وارد روستاها میشوید آثار سازندگی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی را مشاهده میکنید.

وی هدف دولت  را خدمت خالصانه و بدون منت به مردم و رفع مشکلات روستائیان دانست.

حیدری در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: متأسفانه در استان گلستان افرادیکه در سر، سودای رسیدن به پستها و منفعتهای شخصی دارند، سیستم استانداری و شخص استاندار را که فردی فرهیخته، دانشمند و دارای کمالات میباشد و خواسته های نا متعارف این گونه افراد را پاسخ مثبت نمیدهد، مورد انتقادهای ناجوانمردانه در شبکه های مجازی مخالف دولت قرار داده اند . وی ادامه داد شما دهیاران بعنوان نمایندگان دولت در روستاها آگاه و مطلع باشید که استاندار از چهره های نزدیک به دولت و پیگیر مسائل کلان توسعه ای استان نظیر منطقه آزاد اینچه برون، ایجاد منطقه گردشگری آشوراده و مسائل و مشکلات رفع موانع تولید کشاورزان، صنعتگران و ...میباشد

در پایان بخشدار به برنامه های هفته دولت در این بخش اشاره نمودو به دهیاران جهت برگزاری مراسم ها با همکاری مردم تأکید کرد.

افتتاح دهیاری کرنگ کفتر، افتتاح شرکت تعاونی مهرآفرین آق قمیش، طرح آسفالت 5 روستا، افتتاح مجتمع خدمات درمانی بهزیستی  صادق آباد،برگزاری یادواره شهدای بخش،پیاده روی و کوهپیمایی و ایجاد نمایشگاههای کارآفرینی، مسابقات والیبال و دهها برنامه مردمی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی از برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت در بخش لوه میباشد.

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش لوه برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : bakhshdar2
  • بازدید : 625
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1139

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:753
بازدید سال:5365
بازدید کل:1249466