عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیانیه فرماندار گالیکش به مناسبت سال تحصیلی جدید


بیانیه فرماندار گالیکش به مناسبت سال تحصیلی جدید

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بیانیه فرماندار گالیکش به مناسبت سال تحصیلی جدید

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری، حسن خسروی فرماندار گالیکش با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه ضمن تاکید بر اهمیت تحصیل علم و دانش آمده است:

به درستی فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، تجدید حیات جامعه علمی کشور به عنوان بالنده ترین بخش از جامعه است.همه ساله در نخستین روز مهر،شکوفه های مهربانی در بوستان تعلیم و تربیت، باز می شوند و میهن اسلامی را از عطر خویش آکنده می سازند.

این عرصه پرشور و این روزهای بیاد ماندنی در نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر بنیان ایمان آگاهانه ملت مسلمان ایران و به همت مجاهدان راه آزادی و به برکت خون شهیدان عزیز بنا نهاده شده، تعلیم وتربیتِ مبتنی بر نگاه دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

سال جاری از جانب رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با نام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گرفته که با در نظر گرفتن نقش غیرقابل انکار "اقتصاد دانش بنیان" در تحقق " اقتصاد مقاومتی" وظیفه و رسالتی مضاعف بر دوش جامعه علمی کشور نهاده شده است تا با تمام توان برای تحقق این مهم بکوشند . امید است در سایه عنایات خداوند متعال و با تلاشهای مجدانه دولت تدبیر و امید در این مسیر بزرگ به اهداف بلندی نائل شویم.

قطعا در شرایط کنونی جهان،تحصیل علم ودانش همراه با تزکیه و اخلاق ، خود نوعی جهاد است که شما دانش آموزان،معلمان دلسوز و اساتید و دانشجویان گرانقدر باید مجدانه در این مسیر تلاش کنید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموزان، دانشجویان و اساتید شهید، بر لزوم تلاش در مسیر تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی همگام با دولتمردان دلسوز و متعهد تاکید نموده و موفقیت و سربلندی یکایک شما و ملت قهرمان ایران اسلامی را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 513
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1205

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:20
بازدید سال:4632
بازدید کل:1248733