عضویت    ورود
ورود به سایت
» » همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان گالیکش برگزار شد


همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان گالیکش برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش ، ظهر امروز همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان گالیکش با حضور حسن خسروی فرماندار، ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ، بخشداران مرکزی و لوه این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش در این جلسه گفت: از ابتدای کار تا کنون گروه هایی به گالیکش جهت سرمایه گذاری در بخش گردشگری آمدند و منطقه را مورد بازدید قرار دادند که متاسفانه همه ی آنها بدلیل عدم وجود زیرساخت های مربوط از منطقه خارج میشدند.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت در حوزه گردشگری، بحث صنایع‌دستی است که باید به آن توجه شود.

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان نیز گفت:شهرستان گالیکش از نظر ثبت تعداد آثار تاریخی و گردشگری و رخداد تاریخی، رتبه دوم استان گلستان را بعد از گرگان دارد.
وی عنوان کرد:شهرستان های گالیکش و بندرگز به جهت اینکه در ورودی های استان قرار دارند و گرگان بدلیل اینکه مرکز استان است می توانند تاثیر زیادی در ذهن مسافر بگذارند لذا این شهرستان ها باید نگاه ویژه تری به ظرفیت های گردشگری خود داشته باشند.
کریمی با اشاره به استعدادهای گردشگری گالیکش درمسیر ورودی استان گلستان از سمت استان خراسان شمالی، گفت: مدیران این شهرستان بالاخص دهیاران و شوراهای روستایی بایستی زیرساخت های لازم را برای ثبت آثار تاریخی، مذهبی و گردشگری درفهرست آثار ملی فراهم نمایند.
مهندس ابراهیم کریمی همچنین از راه اندازی بازارچه صنایع دستی گالیکش با همکاری فرمانداری این شهرستان درآینده ای نزدیک خبر داد.
گفتنی است در این جلسه تعدادی از دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان در خصوص روند ثبت اماکن گردشگری ،میراث فرهنگی و همچنین احداث  تاسیسات گردشگری و روند اجرای کار سوالاتی مطرح نمودند ودر یک فضای صمیمی به سوالات آنها توسط مدیر کل و کارشناسان  میراث فرهنگی استان گلستان پاسخ داده شد

همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان گالیکش برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 831
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1232

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:7
بازدید سال:4619
بازدید کل:1248720