عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در جلسه شورای اداری اعلام کرد:

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

 به گزارش " روابط عمومی فرمانداری گالیکش" سردار «علی‌اکبر جاویدان» در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه انتظامی این شهرستان گفت: باید قدر شناس باشیم و نعمت هایی را که خداوند سبحان به ما داده است قدر بدانیم. نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت امنیت و نعمت ولایت را پاس بداریم.

وی افزود: نعمت ولایت فقیه مایه افتخاری برای همه ما خدمتگزاران نظام است و هر کسی که به نوعی در جمهوری اسلامی در حال خدمت است سرباز مقام معظم رهبری است و کسانی که این نعمت را درک نکرده اند باید در آینده تاسف بخورند.

امروز اگر نگاهی به کشورهای همسایه خود بیندازیم خواهیم دید مه تمام فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آنها به نحوی تحت تاثیر نامنی ها قرار گرفته است و این امنیتی و آرامشی که ما داریم مرهون خون شهیدان است لذا اگر قدر ندانیم و شاکر نباشیم قطعا پشیمان خواهیم شد.

سردار جاویدان سپس به راهبر نظام سلطه و در راس آنها آمریکا در منطقه و در تقابل با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: راهبردی که آمریکا در جهان دارد استکباری است و راهبرد جمهوری اسلامی استکبار ستیزی است. تضاد جمهوری اسلامی و آمریکا تضاد اساسی و بنیادین است.

وی افزود: یکی دیگر از راهبردهای آمریکا حمایت از رژیم جعلی اسرائیل است در صورتی که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه چنین رژیم غاصبی را به رسمیت نمی شناسد.

فرمانده انتظامی استان گلستان سپس به استراتژی نفوذ دشمن و بازتاب آن در کلام مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: بحث نفوذ که امروزه در کلام مقام معظم رهبری مکررا مطرح می شود یکی از راهبردهای استکباری آمریکا از گذشته تا کنون است. سرمایه گذاری روی مسئولین و نخبگان در راستای ایجاد شبهه و اختلاف در جامعه و نفوذ جمعی در بین مردم از طریق ترویجی فساد و .... از مصادیق بارز آن به شمار می رود.

وی خاطر نشان ساخت: بنا بر اعتراف دشمنان ، راه تقابل با جمهوری اسلامی راه برخورد سخت نیست بلکه راه فرهنگ است. البته اعتقاد ما این است که نظام ما یک نظام ولایی متصل به قرآن و فرهنگ اهل بیت است لذا دشمن در نهایت کاری از پیش نخواهد برد و تنها می تواند در این مسیر اخلال و چالش ایجاد نماید.

سردار جاویدان تاکید کرد: راه مقابله با نفوذ دشمن و برون رفت از توطئه های استکبار جهانی یک جمله است و آن حاکمیت فرهنگ دینی ، بسیجی و انقلابی در کشور است.

سردار جاویدان در ادامه به تشریح عملکرد نیروی انتظامی در استان و شهرستان پرداخت و گفت: شهرستان گالیکش، در بحث انواع سرقت‌ها 9 درصد کاهش سرقت و در سرقت‌های مهم 18 درصد کاهش دارد که نسبت به میانگین استان یک درصد بیشتر است.

وی افزود: در گالیکش 59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری تا آخر آذرماه گزارش‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: امروز تودیع فرمانده نیروی انتظامی گالیکش سرهنگ «غلام‌رضایی» به علت بازنشستگی و معارفه سرهنگ «علی فرامرزی» جانشین انتظامی گالیکش به‌عنوان سرپرست جدید است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و اگر در زمان خدمت هدف ما خدمت به مردم و رضایتمندی آنان نباشد این خدمت فایده نخواهد داشت.

به گفته جاویدان در سال 95 سه اولویت مواد مخدر، امنیت اجتماعی و تصادفات، وظیفه نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در گلستان وقوع انواع سرقت‌ها 8 درصد کاهش داشته است.

به گفته وی در این مدت در زمینهٔ کشفیات 153 درصد افزایش کشفیات داشته ایم که رقمی معادل 3 تن و 632 کیلو انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

جاویدان خاطرنشان ساخت: از ابتدای دی‌ماه تاکنون نیز در چند مرحله نزدیک به 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در موضوع انهدام باندهای فعال توزیع مواد مخدر هم 23 درصد افزایش برخورد و در دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر 37 درصد افزایش برخورد داشتیم.

جاویدان گفت: در سطح استان در این مدت 13 درصد در کل تصادفات، 16 درصد در تصادفات منجر به فوت و 13 درصد تصادفات منجر به مصدومین کاهش داشتیم.

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

 

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

 

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

 

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش

 

59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری در گالیکش


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 567
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1325

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1548
بازدید سال:1548
بازدید کل:1245649