عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعزام 100نفر از آقایان و 50 نفر از خانمهای گالیکشی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز

درجلسه برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با حضور فرماندار گالیکش اعلام شد:

اعزام 100نفر از آقایان و 50 نفر از خانمهای گالیکشی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعزام 100نفر از آقایان و 50 نفر از خانمهای گالیکشی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش جلسه برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با حضور حسن خسروی فرماندار،حمیدرضا نیازس بخشدار مرکزی، سرهنگ قاضوی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به همین مناسبت حسن خسروی فرماندار گالیکش طی سخنانی ضمن تجلیل از کلیه عوامل و دست اندرکاران اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت:از قول بزرگان شنیدیم که اعلام کردند این اجلاسیه در سطح کشور نظیر نداشت و همه اینها توفیقی بود که ما خدمتگزار شهدا باشیم.

وی سپس به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: حقیقت امر این است که در کشور ما برعکس جوامع غربی ظرفیت های بسیار خوبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد.

خسروی تصریح کرد: ما دارای فرهنگ خوبی ها، اخلاق،دین و در یک کلام فرهنگ الهی هستیم و باید برای تقویت این مسئله تلاش نمائیم. البته کار فرهنگی کردن سخت است و نیاز به صبر و مداومت دارد و اقدامات غرب در این زمینه ضد اخلاق و ضد بشریت است. 

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت های خوبی که در کشور ما وجود دارد همین بحث راهین نور است و لذا باید از این فرصت استفاده کنیم چرا که یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت شده در کشور است.

فرماندار گالیکش تاکید کرد: امروزه این فرهنگ تمام جهان را درنوردیده و روحیه استکبارستیزی که در جوانان ما وجود دارد باعث بسط و گسترش این فرهنگ در بین تمام جوانان و کشورهای آزادیخواه شده است.

وی آغاز فرهنگ شهادت طلبی را از قیام حضرت سیدالشهدا عنوان کرد که با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما شاهد گسترش این فرهنگ بوده ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش مناطق جنوب بویژه منطقه خوزستان را بدلیل تقدیم هزاران هزار شهید و خط مقدم دفاع در برابر ارتش متجاوز بعثی بسیار مهم و بروز مشکلات در این استان را باعث رنج و تالم مسئولین عالی کشوری بویژه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این رسالت و پرچم اکنون در دست ماست و ماباید تلاش کنیم که این فرهنگ را گسترش دهیم. لذا باید از فرصت هایی که در اختیار داریم استفاده نماییم چرا که در قبال خون شهیدان مسئول هستیم.

اعزام 100نفر از آقایان و 50 نفر از خانمهای گالیکشی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز

 

اعزام 100نفر از آقایان و 50 نفر از خانمهای گالیکشی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1383

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 278
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1773
بازدید سال:1773
بازدید کل:1245874