عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش تجلیل از بازیکنان مدرسه فوتبال توژال شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار :

همایش تجلیل از بازیکنان مدرسه فوتبال توژال شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش تجلیل از بازیکنان مدرسه فوتبال توژال شهرستان گالیکش برگزار شد

"حسن خسروی" فرماندار شهرستان گالیکش در این همایش با اشاره به اهمیت ورزش گفت: ورزش در جامعه از جهات مختلفی حائز اهمیت است چه از لحاظ جسمی - روحی و چه از لحاظ قهرمانی.
وی افزود : در سال های نه چندان دور خود من همراه دیگر دوستان تیم داری را تجربه کردم، مقوله ای که سخت و پرهزینه است اما با این حال شیرین و لذت بخش، چرا که گروهی از کودکان و نوجوانان را گرد هم جمع میکنیم، ساعاتی که بچه ها در این مکان ها سپری می کنند اثرات آن بر بخش های دیگر زندگی شان مانند درس و خانواده نمایان می شود.
خسروی اظهار داشت : اگر به آمار و مستندات مراجعه کنیم مشاهده خواهیم کرد کودکانی که در معرض ورزش هستند و به آن اهمیت ویژه ای می دهند در طول زندگی نسبت به دیگر کودکان که فعالیتی در زمینه های ورزشی ندارند موفقیت های بسیاری کسب می کنند.
فرماندار شهرستان گالیکش در این همایش از مسئولین مدرسه فوتبال توژال خواست : در کنار آموزش های ورزشی و فوتبالی نگاه ویژه ای به مسائل و تربیت های دینی و اجتماعی در بین نونهالان ورزش دوست داشته باشند تا آنها در کنار ورزش از نظر اجتماعی و فرهنگی هم رشد قابل توجهی کسب کنند.
حسن خسروی در ادامه اشاره ای به تاریخ فوتبال در گالیکش و پیشکسوتانی که در این رشته زحماتی کشیدند و اکنون در بین ما نیستند کرد و افزود: زمین استادیوم گالیکش که دغدغه ی اصلی فوتبالیست ها از گذشته تا بحال بوده مشکلات مربوط به آن بر طرف شده و پس از انتقال سند زمین مراتب ساخت و تجهیز را آغاز خواهیم کرد.
در ادامه "مصطفی امانی" از پایه گذاران و موسسین مدرسه فوتبال توژال و از مربیان قدیمی فوتبال گالیکش که مربیگری تیمهایی همچون گسترش و فوتسال دسته یک استان را در کارنامه خود دارد ضمن ابراز خوشحالی از اینکه دوباره در جمع فوتبال دوستان گالیکش حضور پیدا کرد عنوان داشت : در آن زمان که بدنبال راه اندازی مدرسه فوتبال بودیم، حمایتها و همراهی های مهندس رضا سبحانی بود که ما توانستیم این مجموعه را تاسیس کنیم، وی همچنین از آقای محمود صباغیان رئیس هیئت فوتبال شهرستان گالیکش نیز بخاطر کمک ها و حمایت هایی که داشته اند تشکر کرد.

همایش تجلیل از بازیکنان مدرسه فوتبال توژال شهرستان گالیکش برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1882
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1384

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:889
بازدید سال:5501
بازدید کل:1249602