عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در گالیکش:

این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: متاسفانه سیاست زدگی باعث می شود که گاهی اوقات برخی نگذارند مسئولان آنگونه کا باید به مردم خدمت کنند و کشور در چنین اوقاتی از ریل اصلی(خدمت رسانی) منحرف می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش،سید علی میرباقری که در جمع مسئولین شهرستان گالیکش سخن میگفت ضمن بیان این مطالب افزود: یکسری مشکلات در کشور وجود دارد که نیاز به تدبیر دارد و ما فارغ از قیل و قال ها باید کشور را بسازیم. اگر این مسائل مدیریت نشود در آینده تبدیل به بحران هایی خواهد شد که شاید نتوان به راحتی آنها را مهار کرد.

وی از بیکاری به عنوان یکی از این مشکلات نام برد و افزود: علیرغم تحریم ها و تنگناهای موجود با تلاش دولت 700 هزار شغل ایجاد شد که خود یک کار جهادی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ضمن گلایه از برخی سیاه نمائیها اظهار داشت: نباید کاری کنیم که کشور دچار بی ثیاتی شود و افراد برای سرمایه گذاری احساس امنیت نکنند.

وی تصریح کرد: حل این مسائل نیازمند یک وفاق و همدلی همگانی است البته در عین اینکه برخی جبهه بندیها در کشور وجود داشته باشد.

میرباقری اضافه کرد: دولت اکنون منشا بسیاری از خدمات است. این دولت در همین مدت تولید 240 میلیون متر مکعب گاز را به 500 میلیون متر مکعب رسانده.در گذشته میدانهای گاری مشترک که حق کشور بود به غارت می رفت ولی امسال برای اولین بار این تراز دارد مثبت می شود،آیا اینها افتخاری برای کشور نیست؟

وی ادامه داد: اگر برای مردم شغل درست نشود مشکل حاشیه نشینی پیش خواهد آمد که این پدیده خود باعث بروز دهها مشکل دیگر خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اظهار داشت: مباحثی که در گذشته در حوزه آب اتفاق افتاد بیار ناراحت کننده است. آیا پدیده ریزگردها ریشه در مسئله ی بد مدیریت کردن آب ندارد؟ اگر مسئله دستی رقم نخورد و سیاست زدگی در کشور حاکم شود ما نخواهیم توانست در آینده بر مشکلات و بحران ها غلبه کنیم و دچار خودزنی می شویم.

وی گفت: در آن زمانی که 800 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم-در دولت گذشته-513 میلیارد دلار واردات داشته ایم و تعداد پورشه هایی که در خیابان های تهران جولان میدهند از خود آلمان هم بیشتر است. در این دولت برای اولین بار تراز تجاری ما مثبت شده ، یعنی صادرات ما بیشتر از واردات است.

میرباقری سپس به مقوله انتخابات پرداخت و ضمن بیان اینکه ما در واقع برگزار کننده 2 انتخابات هستیم گفت: با توجه به گستردگی کار همه باید پای کار باشیم.

وی سپس ضمن بیان این جمله که«ما برجام را داریم» برجام را یک تحول از فضای تحریم به فضای باز اقتصادی خواند و گفت: این تجربه درخشانی است که عزیزان ما در دستگاه دیپلماسی رقم زدند. اسرائیل با برجام مخالفند، دولت آمریکا هم با آن مخالفت می کند و یک عده هم در داخل بی انصافی به خرج می دهند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ضمن گلایه از متهم کردن دولت در خصوص برقراری رابطه با آمریکا تاکید کرد: بدانید که جریان انقلابی هرگز چنین چیزی را نخواهد پذیرفت و این دولت یک دولت کاملا انقلابی است.

این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم

 

این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم

 

این دولت یک دولت کاملا انقلابی است/فارغ از قیل و قال ها ی سیاسی باید کشور را بسازیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 571
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1389

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 996
بازدید ماه:4564
بازدید سال:4564
بازدید کل:1248665