عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

با اجرای پروژه G-NAF :

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش مهرداد جلالی ، مدیر کل پست استان گلستان ضمن بین این مطلب در جلسه طرح نشانی های استاندارد در شهرستان گالیکش گفت: اجرای این پروژه خدمت رسانی به مردم را سریعتر و بهتر خواهد کرد. اجرای این پروژه به قدری مهم است که در اقتصاد مقاومتی بصورت ویژه دیده شده است.

وی افزود: دیتا سنتر طرح یکسال است که در تهران راه اندازی شده و در اختیار شرکت ملی پست است. اجرای پروژه در 5 استان بصورت پایلوت شروع می شود و امیدواریم که گلستان یکی از آنها باشد. 

جلالی اظهار داشت:در این خصوص در بعضی از روستاها مشکلاتی داریم و در بعضی از شهرها نیز کاری انجام نشده است ولی G-NAF در خود پست فعال است. امیدواریم با ایجاد نقشه و برخی الزامات بعدی که از جمله آنها پلاک کوبی است این موضوع بصورت جدی تر جلو برود و بتوانیم خدماتی را که مطلوب و شایسته است به مردم ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حال آماده سازی مقدمات کار هستیم. در این پروژه (G-NAF)ارتباط بین دستگاهها بصورت الکترونیکی است و از بسیاری از رفت و آمدها، اتلاف وقت،آسیب های اداری نظیر رشوه و بسیاری از مشکلات دیگر جلوگیری خواهد شد. همچنین برخی نگرانیها نظیر اینکه کسی زمین دیگری را تصاحب نماید و جابجایی و ... بر طرف خواهد شد.

جلالی اظهار امیدواری کرد که پست بتواند G-NAF را در گالیکش هم با موفقیت اجرا کند و آنرا مستلزم همکاری و اجرای مقدمات کار در شهرستان دانست.

مدیر کل شرکت ملی پست گلستان ادامه داد: طرح سامانه ثبت انبارها که دولت محترم شروع کرده است بحث دومی هم دارد و آن اطلاعات زمینهای کشاورزی است که با اجرای این پروژه مشخص خواهد شد که چه زمینی با چه طول و عرض جغرافیایی چه محصولی را کشت کرده است و اگر خودرویی داخل این زمین برود و محصول را بار بزند دقیقا مشخص خواهد شد که در چنین شرایطی تمامی دستگاهها می توانند ضمن دریافت اطلاعات مورد نیاز خود تصمیمات لازم در حوزه کاری خود را اتخاذ نمایند.

وی استانداردسازی نشانی املاک کشور،سهولت دسترسی به نشانی و اماکن از طریق سامانه های تحت وب،دسترسی سریع به اطلاعات،امکان جانمایی مکان،امکان سرویس دهی سریع و مطمئن در حوادث،ایجاد سرویس تایید و استعلام نشانی بر مبنای نقشه،سرعت بخشیدن به کارها،جلوگیری از تخلفات و ... را از اهداف و مزایای اجرای این طرح برشمرد.

جلالی،تهیه نقشه های پارسل بندی املاک،تهیه نقشه های مرزبندی محلات نقاط شهری،نام گذاری معابر شهری و روستایی فاقد نام،پلاک کوبی اماکن شهری و روستایی را از جمله الزامات و پیش نیازهای اجرای این طرح برشمرد که باید توسط شهرداری ها و دهیاریها با همکاری ثبت اسناد و بنیاد مسکن انجام گیرد.

در پایان این جلسه فرماندار گالیکش ضمن عرض تبریک پیشاپیش روز مادر و هفته زن نسبت به انجام مقدمات و الزامات این شهر تا پایان شهریور تاکید نمود.

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

 

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

 

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

 

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد

 

ارتباط بین دستگاههای شهرستان گالیکش الکترونیکی خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 471
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1396

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:883
بازدید سال:5495
بازدید کل:1249596