عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همايش گراميداشت مقام معلم با حضور فرماندار، مدرسان و دانشجويان دانشگاه پيام نور گاليكش در سالن همايش اين دانشگاه برگزار شد.


همايش گراميداشت مقام معلم با حضور فرماندار، مدرسان و دانشجويان دانشگاه پيام نور گاليكش در سالن همايش اين دانشگاه برگزار شد.

همايش گراميداشت مقام معلم با حضور فرماندار، مدرسان و دانشجويان دانشگاه پيام نور گاليكش در سالن همايش اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري گاليكش : دكتر قربان خسروي رئيس دانشگاه پيام نور گاليكش در اين مراسم گفت: معلم بايد تربيت، تعالي روح، دانش، تزكيه و ... را انتقال دهد. بايد بادل كار كند و خود را وقف جامعه نمايد.
دكتر شعباني عضو هيئت‌علمي دانشگاه پيام نور گاليكش و سرپرست دانشگاه پيام نور علي آباد با بيان اين كه وزارتخانه‌هاي آموزش‌وپرورش و وزارت علوم نبايد از يكديگر جدا باشند، گفت: يكي از دانشگاه‌هايي كه استانداردها را در برگزاري امتحانات رعايت مي‌كند دانشگاه پيام نور است.
وي افزود: كشور در قسمت آموزش با چالش بزرگي روبرو است؛ بي‌سوادي در حال ريشه‌كني است اما كم سوادي در حال رشد است. اين مسئله نگران كننده است و دولت بايد نظارت بيشتري در بخش آموزش عالي داشته باشد.
عضو هيئت‌علمي دانشگاه پيام نور گاليكش خاطرنشان كرد: معلمي شغل انبيا است و بايد به اين شغل تعهد داشته باشيم.
حاج حسن خسروي سرپرست فرمانداري گاليكش هم كه خود از فرهنگيان اداره آموزش‌وپرورش گاليكش است با تبريك مناسبت هاي اين روزها عنوان كرد: اولين معلم بشر خداوند است. پيغمبر هم معلم بشر است و مي‌خواهد انسان را از جهل و ناداني نجات دهد و او را به سرمنزل مقصود برساند.
وي تصريح كرد: معلم بايد خصوصياتي داشته باشد كه پيامبر اسلام داشته است. بزرگ‌ترين صفت رسول خدا خلق نيكو و شايسته است.
خسروي در ادامه گفت: با تواضع و فروتني مهم‌ترين عامل در نفوذ كلام به شمار مي‌آيد.
وي با بيان گوشه‌اي از شخصيت ممتاز شهيد مطهري خطاب به مدرسان اين دانشگاه گفت: مهم‌ترين مخاطب صحبت هاي رهبر انقلاب شما هستيد؛ بايد در عرصه عمل حاضر شويد و كار علمي و فرهنگي انجام دهيد تا جامعه استفاده كند و شهد پيشرفت كشور باشيم.
در پايان اين مراسم از مدرسان برتر اين دانشگاه تجليل شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 997
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:348
بازدید سال:4960
بازدید کل:1249061