به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، کمال ابراهیمی فرماندار شهرستان صبح دوشنبه 23 تیرماه در حاشیه این برنامه از تلاشهای شبانهروزی و خالصانه مجموعه همکاران و کارکنان مجموعه فرمانداری و بخشداریهای تابعه که در جهت حفظ و حراست از بیتالمال و اموال عمومی، ارائه خدمات صادقانه و بیمنت به مردم و در راستای تحقق و اجرای سیاستهای دولت چهاردهم و دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی در این شهرستان اهتمام و تلاش مضاعف دارند، تشکر و قدردانی نمود.


