فرماندار گالیکش در نشست با فرهنگیان این شهرستان ضمن بیان این مطلب
گفت: معلمین و فرهنگیان می توانند نقش بسیار مهمی در جهت گسترش، اعتلا و ارتقاء
کارآفرینی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی فرماندار در نشست با
فرهنگیان این شهرستان که همزمان با ششمین روز هفته گرامیداشت دولت در سالن اجتماعات
شهید محمدباقر خسروی برگزار شده بود، گفت: دولت این آمادگی را دارد تا هر طرح
اقتصادی و اشتغالزایی قابل اجرا که ارائه شود، جهت دریافت تسهیلات کم بهره به بانک
های عامل معرفی کند.
خسروی افزود: در شرایط کنونی با وجود این تعداد کارمند دولتی، دولت
فربه است و همه نباید انتظار تصدی شغل دولتی و کارمندی داشته باشند بلکه باید در
جهت کارآفرینی و توسعه اقتصادهای خرد و زودبازده گام برداشت.
وی با بیان اینکه مهمترین عامل شکوفایی اقتصاد کشور کارآفرینی
است، گفت: معلمین و فرهنگیان می توانند نقش بسیار مهمی در جهت گسترش، اعتلا و
ارتقاء کارآفرینی داشته باشند.
فرماندار گالیکش ادامه داد: امیدواریم آموزش و پرورش هم از ظرفبت و
پتانسیل خود در جهت ارائه برنامه های مرتبط با حوزه اقتصاد و کارآفرینی اقدام
نماید.
وی یادآور شد: امروز دولت شرایط سختی دارد، مردم باید پشتیبان و حامی
دولت باشند.نخبگان دولت را کمک کنند. شرایط سخت را باید درک کرده و به گذر از این
شرایط کمک کنند.
خسروی اضافه کرد: به نظر من مشکل اصلی بچه های ما و دانش آموزان نمره
گرفتن یا قبولی نیست بلکه مهمترین مشکل فرزندان ما این است که زندگی کردن را بلد
نیستند فلذا از معلمین دلسوز خواهشمندم تمام سعی خود را در جهت تعلیم راههای صحیح
زندگی کردن به دانش آموزان بکار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: با نگاهی آماری به وضعیت طلاق در جامعه متوجه خواهیم
شد که اکثر موارد در اثر عدم شناخت و آگاهی از روشهای صحیح زندگی کردن است تا
مشکلات اقتصادی.
عالی ترین مقام دولت در شهرستان گالیکش تصریح کرد: پیشنهاد من به
مجموعه آموزش و پرورش این است که در مدارس شهرستان کلاسهای مرتبط با آسیب های
اجتماعی با محوریت یک موضوع خاص نظیر اعتیاد را برای دانش آموزان و خانوادهها
برنامه ریزی کنند و به همین ترتیب با ایجاد کارگاههای آموزشی در جهت شناسایی علل
و راههای کسب بهبودی آن و در نتیجه مبارزه با آن معضل تلاش نمایند.
وی در پایان گفت: امیدواریم در این راستا شاهد اقدامات عملی و مؤثر از
سوی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان باشیم.