پیام تبریک فرماندار شهرستان گالیکش به‌مناسبت ۲۲ تیرماه؛ روز حراست

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=137687کپی به کلیپ‌بورد
فرماندار شهرستان گالیکش در پیامی فرارسیدن ۲۲ تیرماه؛ روز حراست را به مجموعه مدیران و کارکنان حراست استانداری گلستان، فرمانداری‌ و ادارات این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، کمال ابراهیمی فرماندار شهرستان در این پیام، ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش حراست، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در راستای حفظ و حراست از بیت‌المال و اموال عمومی قدردانی کرده است.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران ارجمند و زحمتکش در واحد حراست؛

فرارسیدن ۲۲ تیرماه؛ «روز حراست» را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اینجانب به‌عنوان نماینده دولت و خادم مردم در جایگاه فرمانداری، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه شما عزیزان در حفظ و حراست از بیت‌المال و اموال عمومی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بدون شک، نقش حراست در حفظ امنیت، آرامش و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی ادارات و سازمان‌ها، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و با بهره‌گیری از تجربیات گران‌بهای خود، همچنان در این مسیر خطیر موفق و سربلند باشید. از خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.

 

 کمال ابراهیمی

فرماندار شهرستان گالیکش

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

دسترس پذیری
سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.