به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، کمال ابراهیمی فرماندار شهرستان در این پیام، ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش حراست، از زحمات و تلاشهای شبانهروزی آنان در راستای حفظ و حراست از بیتالمال و اموال عمومی قدردانی کرده است.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند و زحمتکش در واحد حراست؛
فرارسیدن ۲۲ تیرماه؛ «روز حراست» را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
اینجانب بهعنوان نماینده دولت و خادم مردم در جایگاه فرمانداری، از تلاشهای شبانهروزی و خالصانه شما عزیزان در حفظ و حراست از بیتالمال و اموال عمومی کمال تشکر و قدردانی را دارم.
بدون شک، نقش حراست در حفظ امنیت، آرامش و صیانت از سرمایههای مادی و معنوی ادارات و سازمانها، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.
امیدوارم در سایه الطاف الهی و با بهرهگیری از تجربیات گرانبهای خود، همچنان در این مسیر خطیر موفق و سربلند باشید. از خداوند متعال، توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.
کمال ابراهیمی
فرماندار شهرستان گالیکش
