عضویت    ورود
ورود به سایت
» » زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس گالیکش نواخته شد

با حضور فرماندار شهرستان؛

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس گالیکش نواخته شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس گالیکش نواخته شد

 

سال تحصیلی جدید با نواخته شدن «زنگ مهر و مقاومت» در بیش از 110 مدرسه شهرستان گالیکش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، صبح امروز (شنبه) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در آیینی با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از رؤسای ادارات و مسئولین گالیکش، زنگ بازگشایی مدارس در آموزشگاه شهید سلیمانی روستای اسلام اباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان نواخته شد.

در این مراسم، حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سید الشهدا(ع) گفت: ان شاالله همه ما از پیروان واقعی اباعبدالله الحسین (ع) محسوب بشویم.

خسروی در ادامه با اشاره به موضوع تعلیم و تربیت و بحث امر به معروف و نهی از منکر روایتی از امام حسین(ع) را یادآور شد و بیان کرد: "پژوهیدن علم شناخت را بارور می سازد و تجربه های بسیار به خرد می افزاید.کسی که تو را دوست دارد از زشتی ها نهی می کند و کسی که دشمنت دارد تو را به بدی ها وا می دارد."

فرماندار گالیکش با بیان اینکه احترام به معلم، احترام به بزرگان و کسانیست که ما مدیون آنها هستیم اظهار کرد: احترام به معلم واجب است چرا که آنها به ما سواد، فرهنگ و راه و رسم زندگی را یاد دادند.

وی در این زمینه فرازی از بیانات مقام معظم رهبری را عنوان کرد و گفت: " همه ما زیر بار منت معلمان هستیم، بنابراین تکریم حرفه معلمی باید در جامعه همگانی و نهادینه شود، به گونه ای که سلام دادن و احترام به معلم یک افتخار محسوب بشود."

خسروی افزود: در مدارس باید محیطی آرام برای تعلیم و تربیت فراهم شود و کیفیت آموزشی در آن حتما لحاظ شود.در واقع محیطی شاد و پرنشاط که در آن آموزش مهارت ها و مطالب کاربردی انجام شود و در یک کلام مدارس ما باید مدارس زندگی باشد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک تاریخ بسیار پر افتخاریست که مردم ما به فرماندهی حضرت امام(ره) ان را رقم زدند. با افتخار در مقابل اجانب و استکبار جهانی ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند. در آن تنها چیزی که می توان برای کشورمان نام برد افتخار، سربلندی و اقتدار است.

فرماندار گالیکش مسائل و موضوعات فرهنگی و آسیب های اجتماعی را در راس همه امورات کشور دانست و تصریح کرد: دلیل انتخاب این مدرسه که در روستای هدف طرح شهید شوشتری می باشد نیز همین بوده است که ان شالله با انجام کارهای فرهنگی شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

وی با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری، توفیق دولت خدمتگذار تدبیر و امید و همه معلمین و دانش آموزان، افزود: ان شالله با حضور مردم در همه صحنه ها همچون قبل، شاهد اقتدار بیش از پیش این نظام مقدس باشیم تا به دست صاحب اصلی خودش حضرت ولي عصر(عج) سپرده شود.

مهدي خسروي مدير آموزش و پرورش شهرستان گالیکش نیز در این مراسم ضمن تبريك آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس، قبولی عزاداری های تمامي مسلمانان در ماه محرم را از درگاه ايزد منان خواستار شد.

وی تصریح کرد: براي سال تحصيلي جديد حدود 11 هزار دانش آموز در 113 آموزشگاه و در 444 كلاس درس آماده شروع فصل تازه اي ازآموزش و تعليم و تربيت هستند و 881 نفر فرهنگي نیز براي اول مهر آماده ورود به مدارس هستند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 619
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1593

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 973
بازدید دیروز: 91
بازدید ماه:4492
بازدید سال:4492
بازدید کل:1248593