عضویت    ورود
ورود به سایت
» » خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود


خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 فرماندار شهرستان گالیکش در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: حفظ انسجام ملی و پرهیز از تشدد و تفرقه و توجه به خطوط قرمز نظام مواردی است که باید در پدافند غیرعامل نیز مورد توجه واقع شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای گالیکش برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم روز 9دی، به واقعه 12دی سال1357 گالیکش اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم گرامیداشتی به این مناسبت در شهرستان برگزار می‌شود و از همه مسئولین و مردم خواست باشرکت در این مراسم، یاد و خاطره 7 شهید این واقعه را زنده نگه دارند.

خسروی تصریح کرد: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی بحق است، اما نباید اعتراضات مردم در این زمینه باعث خسارت به اموال دولت و یا افراد جامعه شود بلکه باید از طریق قانونی مطالبات خود را درخواست کنند. این کارها و آسیب‌ها باعث سوءاستفاده دشمنان خواهد شد.

فرماندار گالیکش با اشاره به قانون 79 مجازات اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان ظرفیت‌های خوبی در منابع طبیعی, جنگل و محیط زیست وجود دارد و می توان از ظرفیت قانون 79 مجازات اسلامی در حفظ و نگهداری این منابع اجتماعی و سرمایه ملی نهایت استفاده را کرد.

خسروی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه، رؤسای بانکها در جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی روند وام و تسهیلات بانکی را تسهیل کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان از گرانی بیش از حد در قبوض خود پرهیز کنند و از قبوض با نرخ بالا جلوگیری نموده و اگر مواردی در این زمینه پیش آمده اصلاح کنند.

فرماندار شهرستان گالیکش افزود: برای صرفه جویی در سوخت، تاکنون 50 درصد نانوائی‌های شهرستان دوگانه سوز شدند که در صورت بروز مشکلات در فصل سرما بتوانند پخت نان خود را داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان نیز در این جلسه گفت: دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به کشور ما آسیب برساند و در نظر دارد از طریق اجتماعات مردم و با هدف مردم محوری بین مردم و نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیندازد.

احمد تجری مفرد اظهار داشت: در عصر جدید دشمن با فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد تحریم‌ها می خواهد مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند تا به اهداف خود برسد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گلستان افزود: ما باید با تجهیز زیرساخت‌های کشور بتوانیم در برابر ترفند و حربه‌های دشمن چه در حوزه نظامی و چه غیر نظامی ایستادگی و مقاومت کنیم.

تجری تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند در حوزه اقتصادی تا حد المکان, مشکلات مردم را حل کنند, متاسفانه در سیستم بروکراسی مدیریتی دستگاه های اجرایی ما از سرمایه گذاران بومی و کشوری استقبال نمی شود.

وی تاکید کرد: در عرصه جدید ترفند دشمن نقش مسئولان بسیار حساس و مهم است و مدیران باید در کنار حل مشکلات مردم افرادی که سعی دارند مردم را در مقابل نظام قرار دهند را شناسایی کرده و مردم را آگاه کنند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گلستان گفت: بسیاری از کارهای مردم به دست مسئولان قابل حل است و باید تلاش کرد تا دشمن از این موقعیت ها به نفع خود استفاده نکند و شما مدیران بیشترین نقش را در این حوزه دارید.

وی اظهار کرد: تامین و تجهیز زیرساخت ها برای رفع مشکلات مردم بسیار مهم است و همه تلاش ما ایجاد و تجهیز زیرساخت ها است و در حال حاضر آسیب ها در این حوزه شناسایی و به مرکز کشور برای رفع و تجهیز آن اعلام شده است.

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

خطوط قرمز نظام در پدافند غیرعامل توجه شود

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 407
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1652

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:753
بازدید سال:5365
بازدید کل:1249466