عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش با فرماندار شهرستان


دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش با فرماندار شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش با فرماندار شهرستان

 اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش بعدازظهر روز گذشته(20دی) با فرماندار شهرستان دیدار و پیرامون مشکلات و موانع شهر و همچنین طرح‌های سرمایه‌گذاری پارک جنگلی فارسیان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسن خسروی فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن قدردانی از انجام اقداماتی که تا الان صورت گرفته مشکلات و موانع موجود را سراسری دانست و اظهار کرد: مشکلات مالی و کاستی‌ها تنها مختص شهرداری‌ها نمی‌باشد، دولت هم با این مسائل و مشکلات دست به گریبان است اما همه دنبال خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌ها هستند.

خسروی پارک جنگلی فارسیان را از ظرفیت‌های گردشگری خوب شهرستان یاد کرد و افزود: گرچه بخشی از زیرساخت‌ها در آن ضعیف بوده و مشکلاتی در حوزه منابع طبیعی و راهداری به دلیل واقع شدن در بستر رودخانه و همچنین حریم راه وجود دارد اما با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی و آب‌وهوایی باید در حد مقدوریات خودش در جهت خدمات رفاهی و تفریحی به مردم از آن استفاده کرد.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه این خدمت نباید باعث ایجاد خسارت‌های دیگری در آینده شود، تصریح کرد: آن چیزی که باید به آن توجه کنیم کار کارشناسی شده و دقیق است و باید حتمأ از شرایط سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و حقوقی مطلع و به صورت کارشناسانه و تخصصی عمل کرد.

وی درخصوص جذب سرمایه‌گذار با بیان اینکه نگاه شهرداری باید سخاوتمندانه باشد، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ای به پیش ببریم که از روی حساب‌وکتاب و به خیر و صلاح شهروندان و همچنین شهرداری باشد.

خسروی استفاده از ظرفیت و نیروهای شهرستانی را توصیه کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: باید توجه اول ما به جوانان و علی‌الخصوص تحصیل‌کرده‌ها باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم ورود به موضوعات زیباسازی شهر و آباد کردن بافت‌های فرسوده شهر، بیان کرد: از فعالیت‌های فرهنگی و ظرفیت شهروندان هم در جهت آبادانی شهر و رضایتمندی مردم استفاده شود.

برات آشورفارسیانی رئیس شورای اسلامی شهر گالیکش نیز در ابتدای این نشست درخصوص مشکلات سرمایه‌گذاران و طرح‌های ارائه شده توسط آنها برای تبدیل پارک جنگلی فارسیان به یک محل گردشگری و تفریحی مطالبی بیان نمود.

وی تسطیح جهت طرح‌های ورزشی، ساحل‌سازی در ضلع جنوبی رودخانه و احداث هفت‌حوض به یاد 7 شهید 12دی گالیکش از جمله موارد پیش‌بینی شده در طرح‌های ارائه شده پارک جنگلی فارسیان نام برد.

رمضان خسروی شهردار گالیکش هم در ادامه با ابراز نارضایتی از وضعیت مالی و مشکلات پیش‌روی شهرداری به ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده توسط شهرداری طی چندماه اخیر پرداخت.

وی پروژه پارک جنگلی فارسیان را یکی از دغدغه‌های شهر عنوان کرد و افزود: طرح‌ها، نقشه‌برداری و رایزنی‌های اولیه با منابع طبیعی و شرکت آب منطقه‌ای صورت گرفته که امیدواریم با کمک فرماندار و جذب سرمایه‌گذار بتوانیم این طرح گردشگری و تفریحی را عملیاتی بکنیم.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش با فرماندار شهرستان

 

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گالیکش با فرماندار شهرستان

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 390
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1658

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 67
بازدید ماه:6565
بازدید سال:121762
بازدید کل:1244081