عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

با حضور استاندار گلستان؛

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

ظهر امروز (21مهر ماه) در مراسمی با حضور استاندار گلستان، معاون پارلمانی وزیر بهداشت، نماینده شرق استان در مجلس ، فرماندار گالیکش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش،  دکتر سید مناف هاشمی،  ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش اظهار داشت: در حال حاضر تنها در شهرستان های رامیان و گمیشان بیمارستان وجود ندارد و در تلاش هستیم تا به کمک مجمع نمایندگان تا سه سال باقیمانده از عمر دولت موافقت احداث بیمارستان را کسب کنیم.

وی افزود: اکنون در نقطه محروم مراوه تپه توسط بنیاد مستضعفان بیمارستانی در حال ساخت است و در گالیکش هم توسط دولت و وزارت بهداشت و درمان تا چند سال آینده بیمارستان احداث خواهد شد.

استاندار گلستان بیان داشت: سالانه 50 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت چون تجهیزات، امکانات، ساخت بیمارستان، درمانگاه، اورژانس و غیره در حال هزینه است.

وی یادآور شد: تلاش ما این است که در دو شهرستان رامیان و گالیکش از محل منابع دولت و یا ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ( ره)  بیمارستانی هر چند با تعداد تخت های کمتر احداث کنیم.

دکتر هاشمی گفت: نگاه ما این است که حدا از اعتبارات استانی از اعتبارات ملی و لایحه هایی که وزارت خانه به مجلس شورای اسلامی می دهند و یا از طریق خیرین و سرمایه گذاری که این خود دو مقوله جدا است،  در پروژه های متعدد استانی بهره گیری کنیم.

وی ادامه داد: خیرین در استان هایی چون یزد، اصفهان، زنجان خدمات بسیار خوبی را در حوزه های مختلف ارائه کردند و امید داریم چنین خدماتی نیز از طرف خیردن گلستان نیز انجام شود.

استاندار گلستان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار داشت؛  طی یکسال گذشته بخش خصوصی حدود 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی امنیت، توسعه،  پیشرفت را در پی دارد.

وی درباره اتفاقات اخیر منطقه و جهان تصریح کرد: ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی خود،  دستاوردهای زیادی را کسب کرده و به خود می بالد،  اما دشمن نمی تواند ببیند که ایران با استقلال و توانمندی. روی پای خود ایستاده و رئیس جمهورش در سازمان ملل از حق مردم خود دفاع می کند.

دکتر هاشمی افزود: از طرفی مسئولان و سپاهیان ما در کمتر از 10 روز با تجهیزات موشکی و پرتاب آن به نزدیکی مقر آمریکا گوشمالی بزرگی به دشمن دادند که این نشان دهنده توانمندی و اقتدار ایران اسلامی است که برای دشمن قابل هضم نیست.

وی تاکید کرد: ایران ما بر پایه فرهنگ دینی شکل گرفته و برای معرفی خود و استقلال کشور باید هزینه هایی پرداخت کنیم و تحمل این تحریم ها هزینه هایی است که مردم ما در این سالها متحمل شده و از آن سربلند بیرون آمدند.

دکتر هاشمی بیان داشت: در 5 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت و درمان انجام شده ولی به علت عقب ماندگی های سال های گذشته استان گلستان به ویژه شرق  باید تلاش ما بیشتر شود.

وی افزود: اکنون بیمارستان 5 آذر در گرگان در حال توسعه است و در غرب استان در حوزه سلامت مشکلی نداریم و تلاش داریم تا در شمال و شرق گلستان نیز کمبودها را جبران کنیم و خدمات ما متعادل در همه سطح استان باشد.

 

حسین مایلی،  فرماندار شهرستان گالیکش نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان گالیکش و وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی و دیگر پتانسیل های مناسب،  نیاز به بیمارستان در این منطقه بیش از پیش احساس می شد و از مطالبات به حق مردم شهرستان بود.

وی افزود: امید داریم با احداث چنین مراکزی شهرستان گالیکش را از مسیر عبوری زائرین و گردشگران به ایستگاه زائرین و گردشگران تبدیل کرده و ماندگاری مسافرین را در این شهرستان افزایش دهیم.

گفتنی است این بیمارستان با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال در 4 طبقه و در فضای 10 هزار متر مربعی ساخته خواهد شد که شامل 18 تخت جراحی، 18 تخت داخلی،  18 تخت زنان،  18 تخت اطفال،  6 تخت ccu و تخت های ویژه کودکان و زایمان طبیعی،  8 تخت دیالیز و 20 تخت اورژانس خواهد بود و بخش هایی چون آزمایشگاه، سی تی اسکن،  رادیولوژی تحصصی و غیره نیز در این بیمارستان فعال خواهد شد.

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

پروژه ساخت بیمارستان 91 تختخوابی گالیکش کلنگ زنی شد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 644
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1860

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1613
بازدید سال:1613
بازدید کل:1245714