عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

فرماندار گالیکش:

مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

 

 فرماندار گالیکش در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان، با اشاره به اینکه خانواده‌ها از بیان مسائل مربوط به اعتیاد ترس دارند، اظهار کرد: مهمترین راه برای مقابله با اعتیاد، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی صبح یکشنبه ( 11 آذر ماه ) در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور روحانی‌فر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: اعتیاد به مواد مخدر از آن دسته آسیب‌های موجود در جامعه است که هر روز با شیوه‌های گوناگون بروز می‌کند و در نتیجه افراد مختلفی را مبتلا می‌سازد.

مایلی افزود: امروزه با توجه به وجود بیش از 500 نوع ماده مخدر و افیونی، قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از پرسودترین فعالیت‌های درآمدزا بشمار می‌رود و لذا عدم آگاهی مناسب و اطلاع‌رسانی دقیق نسبت به این پدیده شوم، اثرات جبران ناپذیری را بر پیکره خانواده و جامعه وارد خواهد کرد.

فرماندار گالیکش ادامه داد: در شرایط کنونی 70 درصد جرائم موجود در جامعه وابسته به اعتیاد و مواد مخدر است. بر همین اساس به یک عزم و اراده همگانی نیازمندیم و باید با همکاری و همراهی همه مسئولین، دستگاه‌ها و ادارات در راستای کنترل، پیشگیری و رفع این معضل خانمان سوز و ریشه‌کن کردن آن گام برداریم.

محمود روحانی‌فر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه گفت: اعتیاد یک زلزله خاموش است و می‌طلبد که همه مقامات و دستگاه‌ها به‌صورت جهادی پای کار باشند.

روحانی‌فر با بیان این مطلب که موضوع مبارزه با مواد مخدر از اهمیت بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت، بحث مبارزه با مواد مخدر است و به‌ همین خاطر معظم‌له شخصا در این جلسات حضور دارند. همچنین استاندار گلستان نیز به‌عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، با حساسیت زیادی مسائل این حوزه را پیگیری می‌کند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در کشور ما شهدای بیشماری در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب شده است که 83 تن از این شهدا متعلق به استان گلستان است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد، بخشداران ضمن شناسایی روستاهای آسیب خیز، ظرف مدت 10 روز نسبت به معرفی و برگزاری مراسم روستای پاک اقدام کرده و تمهیدات لازم به‌منظور برپایی سینمای سیار در روستاهای متقاضی را در حوزه استحفاظی خود انجام دهند. 

مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

 

مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

 

مهمترین راه مقابله با اعتیاد، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به خانواده هاست

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 403
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1957

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:26
بازدید سال:4638
بازدید کل:1248739