عضویت    ورود
ورود به سایت
» » احقاق حقوق کارگران، محور فعالیت‌ها و اقدامات است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش:

احقاق حقوق کارگران، محور فعالیت‌ها و اقدامات است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

احقاق حقوق کارگران، محور فعالیت‌ها و اقدامات است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش: احقاق حقوق کارگران، محور فعالیت‌ها و اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان است و به طور منظم پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، حسین روانبخش در دیدار با رئیس تامین اجتماعی و بازدید از شعبه اقماری تامین اجتماعی در گالیکش گفت: احقاق حقوق کارگران در جهت پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان، در اولویت کاری ما قرار دارد و با تمام توان پیگیری می‌نمائیم، چرا که این مهم بهره‌وری نیروی انسانی و امنیت شغلی را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های محوری این اداره با تامین اجتماعی، شناسایی اشتغال پنهان مقرری بگیران بیمه بیکاری و توسعه همکاری‌ها در خصوص بازنشستگی به جهت اشتغال در کارهای سخت و زیان‌آور است.

روانبخش تاکید کرد: ایجاد امنیت شغلی و پاسخ به مطالبات به حق کارگران، از ابتدا جزء برنامه‌ها و سیاست‌های دولت قرار داشت که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گالیکش نیز با همه توان این سیاست را پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار به عنوان موتور محرکه در جامعه به شمار می‌رود و شکوفایی اقتصاد و صنعت همواره مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر کارگرانی است که مسیر توسعه را با خدمت در بخش‌های مختلف تولید و خدمات می‌پیمایند و مسئولان و کارآفرینان در هر کشوری که از فرصت اندیشه و نیروی کارگران به بهترین وجه استفاده کنند، می‌توانند شاخصه‌های پیشرفت اقتصادی را مهیا سازند و در این مسیر مهم، در کنار جامعه کار و تلاش خواهیم بود. 

احقاق حقوق کارگران، محور فعالیت‌ها و اقدامات است

 

  


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 400
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1989

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:749
بازدید سال:5361
بازدید کل:1249462