عضویت    ورود
ورود به سایت
» » حرکت با برنامه و بودجه سالانه ملاک کار باشد

معاون عمرانی فرماندار گالیکش:

حرکت با برنامه و بودجه سالانه ملاک کار باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

 معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گالیکش در جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش گفت: حرکت با برنامه و بودجه سالانه ملاک کار دهیاران باشد و در این مسیر جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش؛ سید غلامرضا قاضوی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گالیکش، در جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گالیکش، که با حضور بخشدار مرکزی و کارشناسان طرح ترسیب کربن منابع طبیعی و دهیاران ظهر سه‌شنبه (۱۱ دی ماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر تعیین عوارض و نوشتن بودجه سالانه دهیاری‌ها اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید دقت نظر بیشتری صورت پذیرد و اگر توجه نشود، حتماً هزینه‌ها را افزایش خواهد داد و باعث نارضایتی عمومی و مخالفت مردم خواهد شد.

قاضوی معاون فرماندار گالیکش به مباحث مدیریت بحران، همکاری و تعامل با دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌ها، حفظ و حراست از اموال عمومی و بیت‌المال، جمع‌آوری زباله از مبدأ و ارائه طرح‌های ویژه برای افزایش درآمدی دهیاری‌ها به ویژه درآمد پایدار تاکید کرد و در پایان اخاطرنشان کرد: هرگونه پروژه عمرانی در روستاها با هماهنگی و نظارت بخشداری صورت پذیرد.

اسمعیل طوسی بخشدار مرکزی گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا اسفندماه جهت کاشت درخت بر لزوم کمربند سبز در مسیر روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران نسبت به کشت درختان مثمر و زراعت چوب اهتمام ورزند و در جهت توجیه اهالی از طریق برگزاری جلسات اقدام نمایند.

طوسی خطاب به دهیاران گفت: گزارش ماهانه فعالیت‌های خود را به شوراهای روستای خود و همچنین بخشداری ارسال نمایند.

وی در ادامه درج روزهای کاری دهیاران پاره وقت جهت اطلاع اهالی، خودداری از هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری جهت ادارات خدمات‌رسان، جمع‌آوری پسماند روستاها، پاکسازی روستا از طریق دانش‌آموزان جهت فرهنگ‌سازی در بین کودکان، گزارش عملکرد مالی دهیاری به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در روستاها و همچنین تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز روستاها را از دهیاران خواستار شد و از آنان خواست این موضوعات را با جدیت پیگیری نمایند.

بخشدار مرکزی گالیکش با اشاره به راه‌اندازی سامانه کارا در چند روز آینده از دهیاران خواست در بحث اشتغال جوانان روستا نسبت به برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای در روستا اقدام نمایند.

عیسی مولایی‌فر کارشناس طرح ترسیب کربن منابع طبیعی نیز در این جلسه از توزیع نهال‌های مثمر در منابع طبیعی خبر داد و از دهیاران خواست درخصوص کاشت درختان مثمر و زراعت چوب در اراضی کم بازده با هماهنگی منابع طبیعی اقدام نمایند.

مولایی‌فر طرح ترسیب کربن را فرصت ویژه‌ای برای تسهیل در قوانین برشمرد و افزود: تامین معیشت جوامع محلی از اهداف طرح ترسیب کربن می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه دهیاران به بیان نقطه نظرات و اقدامات خود پرداخته در فضایی صمیمی بحث و تبادل نظر کردند.

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

حرکت با برنامه و  بودجه سالانه ملاک کار باشد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 423
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2015

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1669
بازدید سال:1669
بازدید کل:1245770