عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش به مناسبت فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش


پیام رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش به مناسبت فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش

پیام رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش به مناسبت فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش

 مهدی خسروی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش به مناسبت فرا رسیدن هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش با تبریک این هفته، پیامی صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبری:

((بهترین و برجسته ترین فكر ها باید بنشینند و برای آموزش وپرورش طراحی كنند. باید فلسفه ی آموزش وپرورش اسلامی ، واضح باشد و براساس این فلسفه، افق آینده ی آموزش و پرورش كشور روشن باشد. معلوم باشد ما به دنبال چه هستیم وكجا می خواهیم برویم و براساس آن خط كشی بشود،برنامه ریزی بشود و راه ها مشخص بشود.))

بدون شك آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی كشور، موجب قوام فرهنگ عمومی و تعالی جامعه می باشد و ماموریت مهم در امتداد رسالت پیامبران عظیم الشان الهی، ائمه اطهار (ع) و تحقق منویات مقام عظمای ولایت را برعهده دارد.

عزت، سربلندی، استقلال، خودباوری، منزلت، كرامت و معنویت هر جامعه وابستگی به جایگاه و عظمت آموزش و پرورش دارد و این مهم در پرتو عنایات الهی و حضور آگاهانه و داوطلبانه تمامی عوامل سهیم ، محقق می گردد.

شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشاركت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است. تشكیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشاركت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از كلیه ی منابع و امكانات در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیتهای اجرایی در استانها و شهرستانها در چارچوب تعالیم اسلامی است.

لذا تصویب قانون تشكیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه 1372 در مجلس شورای اسلامی نوید بخش آغاز تحول اساسی در نظام تعلیم و تربیت كشور به شمار می رود.

توسعه همه جانبه نظام آموزشی و توجه به نهاد مقدسی همانند آموزش و پرورش كه زیربنای اصلی توسعه هر جامعه ای است مرهون خدمات و دلسوزی های همه از جمله اعضای پرتلاش شـوراهای آموزش و پرورش می باشد كه با ایجاد زمینه های لازم گره گشای رفع بسیاری از مشكلات شود تا دستیابی به یكی ازمهمترین اهداف عالیه انقلاب اسلامی تسریع گردد.

هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش را به تمامی دلسوزان عرصه تعالی فرهنگ و رشد فضیلت های معنوی و اخلاقی را تبریك و تهنیت عرض نموده و فرصت را مغتنم دانسته تا مراتب سپاس و قدردانی را از زحمات و تلاش های بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان دلسوز و سختكوش و توانمند كه در كمال تـوكل ،صداقت و كارآمدی در راستـای تعلیم و تربیت نسـلی اندیشمند ، خلاق، سختكوش، مومن و متعهد تـلاش می نمایند، اعلام نمائیم.

و از حمایت، همکاری، همدلی و ... کلیه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان، به ویژه فرماندار، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 511
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2046

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 261
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1756
بازدید سال:1756
بازدید کل:1245857