عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

فرماندار گالیکش در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان:

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

 فرماندار گالیکش در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: ورزش و ترویج بازی‌های بومی و محلی با ایجاد نشاط و شادی در بین خانواده‌ها در سالم‌سازی جامعه به ویژه جوانان نقش بسزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که بعدازظهر یکشنبه (26 خرداد) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سن اعتیاد جوانان و ‌بزرگسالان کاهش یافته است و گاهأ اعتیاد به مواد مخدر در سنین نوجوانی و دوره دبستانی دانش‌آموزان مشاهده می‌شود.

فرماندار گالیکش با اشاره به نقش حساس و ‌مهم آموزش‌وپرورش در پیشگیری و ‌کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: آموزش‌وپرورش به عنوان ‌دومین و مهمترین نهاد جامعه در تعلیم و تربیت فرزندان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: این ارگان مهم می‌تواند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری دیگر ارگان‌ها به صورت منسجم و مستمر نقش بسزایی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد داشته باشد.

مایلی با بیان اینکه سال گذشته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رتبه دوم استانی را بعد از گنبدکاووس کسب نمود، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا با همکاری و تعامل یکدیگر این جایگاه تثبیت و یا ارتقا یابد.

وی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی می‌تواند با برگزاری ۱۰ برنامه کلیدی و‌متنوع در حوزه خود در اطلاع‌رسانی خانواده‌ها و پیشگیری از آسیب‌ها نقش مهمی ایفا کند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گالیکش با اشاره به نقش حساس و تأثیرگذار سازمان تبلیغات در اطلاع‌رسانی خانواده‌ها گفت: حوزه سازمان تبلیغات حوزه ‌مهم و گسترده است لذا روحانیون ‌فعال در این سازمان می‌توانند با اطلاع‌رسانی در مجالس خود در مساجد و‌گردهمایی‌های مردمی، هشدارها و مطالب مورد نظر را برای آگاهی خانواده‌ها بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاد و‌متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته ‌مبارزه با مواد مخدر برای شادی و نشاط خانواده‌ها و جامعه در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، سطح آگاهی خانواده‌ها را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرستان گالیکش در مبادی ورودی و‌خروجی دو استان مهم گلستان و خراسان شمالی قرار دارد، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومان با هدف نظارت بیشتر بر جلوگیری از ورود مواد مخدر به شهرستان در مبادی شهرستان، ایستگاه پلیس تنگراه به برج نوری تجهیز می‌شود.

فرماندار شهرستان گالیکش در پایان اعلام کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر، پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

 

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

 

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

 

ترویج بازی‌های بومی و محلی نقش بسزایی در سالم‌سازی جامعه دارد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 324
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2241

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 524
بازدید ماه:747
بازدید سال:5359
بازدید کل:1249460