عضویت    ورود
ورود به سایت
» » کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

در چهارمین روز هفته دولت و بمناسبت روز کارمند؛

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

در چهارمین روز هفته دولت و بمناسبت روز کارمند، در مراسمی با حضور فرماندار، معاون فرماندار، مدیران و کارکنان ادارات، کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش حسین مایلی فرماندار شهرستان در همایش روز کارمند که صبح دوشنبه (۴شهریورماه) با حضور معاون فرماندار، بخشدار لوه، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای گالیکش و صادق‌آباد، مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات شهید محمدباقر خسروی گالیکش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند، اظهار کرد: صفاتی چون ساده زیستی، مردمی و انقلابی بودن، پایبندی به نظام و ولایت، خدمتگزاری صادقانه، خستگی ناپذیری و وفاداری به انقلاب و نظام از مهمترین ویژگی‌هایی است که سبب برجسته شدن و عزت مندی هر فردی چه در حوزه کاری و چه در زندگی اجتماعی می‌شود و قطعا انتظار همه ما از مدیران و کارمندان تمسک جستن به همین صفات پسندیده است.

فرماندار گالیکش گفت: کارمندان به عنوان نخستین قشر خدمات‌رسان در حوزه‌های اداری و آموزشی هر جامعه، نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش از دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان به عنوان دو نهاد با فراوانی بالای جامعه کارمندی در کشور نام برد و افزود: نقش این دو وزارتخانه در کنار سایر دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های دیگر، بسیار با اهمیت و تاثیرگذار است و ارتباط مستقیمی با توسعه پایدار و فراهم‌سازی بسترهای زیرساختی کشور دارند.

مایلی با اشاره به نقش مهم کارمندان در جایگاه و نحوه خدمات‌رسانی هر ارگان و سازمانی خاطرنشان کرد: بدون شک وجود کارکنان و نیروهای خلاق و مولد، مبتکر، متخصص و متعهد در هر سازمانی، خروجی و بازدهی مثبت و عامه پسند را در پی خواهد داشت. در واقع این کارمندان هستند که به ادارات متبوع خود وجاهت و جایگاه می‌بخشند.

وی با بیان این مطلب که امروزه مطالبات مردم و شهروندان جامعه در حوزه‌های مختلف، متنوع و تخصصی و چالش برانگیز است، افزود: کارمندان همه دستگاه‌ها و اداراتی که به نوعی با مردم در ارتباط مستمر و بیشتر هستند، باید در جهت افزایش اطلاعات و معلومات حوزه کاری خویش تلاش نمایند، در غیر اینصورت شاهد بروز آسیب‌های متعدد در جامعه خواهیم بود. بر همین اساس سازمان‌ها و ادارات نیز باید در راستای توانمندسازی و افزایش راندمان کاری کارکنان زیرمجموعه خود گام بردارند.

حسین مایلی همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق مداری و اعتماد سازی در ادارات شهرستان گفت: به هیچ عنوان این موضوع پذیرفتنی نیست که ارباب رجوعی در مراجعه به ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان مورد تکریم قرار نگیرد و بدون دریافت جواب قانع کننده آن محل را ترک نماید.

فرماندار گالیکش افزود: دستیابی به بهره‌وری کافی و بازدهی بالا و مفید، باید بعنوان یک اصل مهم در جذب نیرو و کارکنان ادارات مورد نظر قرار گیرد.

وی در فراز دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن فرآیند سرنوشت ساز انتخابات در پایان سال جاری بیان کرد: همه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و ادارات اعم از دولتی، غیردولتی، حکومتی و امنیتی در جامعه موظف هستند از تمام توان و ظرفیت خود به منظور برگزاری یک انتخابات سالم، بی‌طرفانه و پرشور بهره گیرند تا شاهد مشارکت صد درصدی مردم در این انتخابات باشیم. قطع به یقین هرگونه کوتاهی و خلل در برگزاری انتخابات، ضربه بسیار محکم و جبران ناپذیری به بدنه نظام وارد خواهد ساخت و این همان چیزی است که دشمنان و بدخواهان قسم خورده این نظام و انقلاب انتظار آن را دارند.

در این مراسم ۴۰ کارمند نمونه ادارات و نهادهای شهرستان گالیکش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 

کارمندان نمونه شهرستان گالیکش تجلیل شدند

 


 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 399
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2327

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:125
بازدید سال:4737
بازدید کل:1248838