عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان؛

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

جلسه ماهانه دهیاران روستاهای بخش لوه شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار و بخشدار لوه در محل بخشداری لوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، میرزایی فرماندار شهرستان صبح دوشنبه (18 آذرماه) در جمع دهیاران و پرسنل بخشداری لوه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، دهیاران و شوراهای اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد شور و شوق انتخاباتی در روستاهای خود اقدام کنند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش افزود: دهیاران بعنوان نماینده دولت و مدیران روستایی از فعالیت در ستادهای نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و از در اختیار قرار دادن امکانات دهیاری برای آنها خودداری نموده و هرگونه تبلیغات و جلسات زود هنگام کاندیداها و هواداران آنها در روستاها را به بخشداری اطلاع‌رسانی کنند.

میرزایی در ادامه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌ها خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان گالیکش به لحاظ موقعیت جغرافیایی و نوع اقلیمی که دارند، در بسیاری از زمینه‌ها مستعد و دارای قابلیت هستند. بنابراین دهیاران باید به دنبال جذب سرمایه‌گزار و فعالان اقتصادی باشند تا با سرمایه‌گزاری در روستاها به توسعه و پیشرفت آنها کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم تعهد پذیری دهیاران در انجام وظایف خود گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی بعنوان منتخبین مردم باید همکاری و همیاری خوبی با همه ارگان‌های دولتی داشته باشند و در مواجه با مردم و مراجعه کنندگان با خوش‌رویی و خوش‌رفتاری برخورد نمایند و مشکلات آنان را شنیده و تا حد امکان به مسئولین انتقال دهند.

کمال ابراهیمی بخشدار لوه نیز در این جلسه از تلاش و کوشش دهیاران تشکر کرد و افزود: شوراها و دهیاران باید از قوانین و مقررات حوزه کاری خود آگاهی کافی داشته باشند و در مکاتبات اداری سلسله مراتب را مدنظر قرار دهند.

بخشدار لوه ادامه داد: شوراهای اسلامی روستاها حداقل در هر ماه دو جلسه برگزار و صورتجلسات مربوطه را نیز به بخشداری ارسال نمایند. دهیاران نیز ساعات کاری خود در دفاتر دهیاری را به بخشداری اعلام و در سطح روستاها نیز اطلاع‌رسانی کنند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزا در سطح استان گفت: دهیاران ضمن همکاری و تعامل با خانه بهداشت و مراکز درمانی و اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص، در صورت مشاهده هرگونه مورد خاص و مشکوک آن را به مرکز بهداشت و درمان شهرستان و بخشداری اعلام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها خط قرمز دولت است لذا دهیاران موظفند در صورت مشاهده اینگونه ساخت و سازها و تغییر کاربری‌ها در روستاهای خود آن را به بخشداری گزارش دهند.

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

 

جلسه ماهانه دهیاران بخش لوه گالیکش برگزار شد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 440
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2483

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1732
بازدید سال:1732
بازدید کل:1245833