عضویت    ورود
ورود به سایت
» » شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

فرماندار گالیکش در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر:

شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

فرماندار گالیکش در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند و در برخورد با مردم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های شهروندان با سعه صدر گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در این نشست که صبح امروز (19آذر) و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی و شهرداران بعنوان منتخبین مردم برگزیده و مشغول فعالیت می‌شوند و این همان فلسفه انتخاب شوراها و حکومت مردم‌سالاری است که مردم خود به امورات پرداخته و بدین گونه سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

میرزایی با تأکید بر استفاده از نقطه نظرات مردم در امور شهری و شهروندی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ و شورای شهر باید با یک مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از پیشنهادات افراد صاحب‌نظر و مشورت با خرد جمعی، ضمن تقویت اتحاد و انسجام در شهر، هماهنگی و همدلی با مردم را در صحن شورا و شهرداری به نمایش بگذارند.

فرماندار گالیکش جذب نیروی بی‌ضابطه و رابطه‌ای در شهرداری‌ها را یک کار غلط و ناشایست برشمرد و افزود: جذب افراد خارج از ضابطه، تحت هرعنوانی کاری ناپسند است که نه‌تنها نارضایتی مردم را بدنبال دارد بلکه بکارگیری نیروهای فاقد تخصص و ناکارآمد هزینه‌های گزافی نیز بر دوش شهرداری خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه درحال حاضر شرایط اقتصادی کشور و اعتبارات شهرداری‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، یادآور شد: شوراهای اسلامی باید سازوکارهای لازم را در جهت خودکفایی شهرداری‌ها درنظر گیرند و با جذب سرمایه‌گزاران و استفاده از طرح‌های درآمدزا، شهرداری‌ها را در دستیابی به درآمد پایدار کمک کنند.

میرزایی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی و مهم همه مسئولین نظام برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط در جامعه است از این‌رو شوراهای اسلامی بعنوان منتخبین و معتمدین مردم نقش مهمی در حضور حداکثری و مشارکت بالای شهروندان در پای صندوق‌های رأی دارند.

شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

 

شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

 

شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 326
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2485

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1679
بازدید سال:1679
بازدید کل:1245780