عضویت    ورود
ورود به سایت
» » ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال شهرستان:

ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

فرماندار گالیکش در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال این شهرستان گفت: ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهم و بسزائی در تصميم‌گيری و سياست‌گذاری کلان و خرد كشور دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در جلسه شورای هماهنگی ثبت‌احوال شهرستان که با حضور بخشداران مرکزی و لوه و دیگر اعضای این شورا عصر شنبه (7دی) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ثبت وقایع چهارگانه حیاتی در کشور اظهار کرد: گردآوری آمار دقیق مربوط وقایع حیاتی تولد، مرگ، ازدواج و طلاق نقش مهمی در اتخاذ تصمیم‌گیری‌های مهم و اساسی در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت کشور خواهد داشت.

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ثبت‌احوال شهرستان گالیکش بیان کرد: بخشداران، دهياران، نیروی انتظامی، مراكز و خانه‌هاي بهداشت نسبت به ارائه و ثبت به موقع آمار وقايع حياتي با اداره ثبت احوال شهرستان همكاري كنند و وظایف خود را بدرستی انجام دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود 90درصد مراحل انتخابات، الکترونیکی می‌باشد، کارت ملی هوشمند با ارائه اطلاعات آنلاین، کمک قابل توجهی به برگزاری دقیق و بی‌نقص انتخابات خواهد کرد لذا باید در روند صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند تسریع گردد.

میرزایی عنوان کرد: ثبت‌احوال شهرستان لیست کسانی که در روستاها فاقد کارت ملی هوشمند می‌باشند را در اختیار بخشداران قرار داده تا بخشداران از طریق دهیاران، متقاضیانی که تاکنون برای این امر در روستاها ثبت‌نام نکرده‌اند را توجیه و ترغیب نمایند.

وی با بیان اینکه کسانیکه تاکنون برای کارت هوشمند ملی خود اقدامی ننموده‌اند ازارائه هرگونه خدمات، از قبیل خدمات بانکی، صدورگذرنامه، پایان خدمت، گواهینامه وغیره محروم خواهند شد تأکید کرد: کلیه کارمندان ادارات و دهیاران سطح شهرستان نیز موظفند هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

 

ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

 

ثبت دقیق وقایع حیاتی نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور دارد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 337
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2509

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:25
بازدید سال:4637
بازدید کل:1248738