عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

فرماندار گالیکش در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی؛

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

فرماندار گالیکش در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی این شهرستان گفت: برگزاری و فرآیند انتخابات باید عامل وحدت و همدلی بین مردم باشد نه اینکه با برخی رفتارهای ناپسند تبلیغاتی و تخریب از سوی کاندیداها، اختلاف و تفرقه بین مردم بوجود آید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بعدازظهر سه‌شنبه (28بهمن‌ماه) در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی این شهرستان که با حضور اعضای شورای تأمین، هیات‌های اجرایی و نظارت، کمیته‌های ستاد انتخابات، فعالان رسانه و مجازی و برخی از نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق گلستان، در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مایه عزت ملی، تقویت ملی و آبروی ملت ایران است که مردم، کاندیداها و مجریان و ناظرین انتخاباتی در برگزاری سالم و قانونمند آن نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به جرائم انتخاباتی به ویژه در زمان تبلیغات کاندیداها افزود: یکی از جرائم انتخاباتی که به آن توجه کافی نشده است، وعده‌های خلاف قانون و دروغین از سوی برخی کاندیداها به مردم در زمان تبلیغات است.

فرماندار شهرستان گالیکش ادامه داد: ابقاء و انتصاب افراد خاص یا دادن وعده‌های غیرمتعارف و خارج از اختیارات قانونی از جمله جرائم انتخاباتی است که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند.

وی رعایت اخلاق و رفتار انتخاباتی را توسط کاندیداها و طرفداران آن در زمان تبلیغات لازم و ضروری دانست و گفت: پاره کردن پوسترها و بنرهای تبلیغاتی رقیب و یا تخریب کاندیدای دیگر در زمان سخنرانی و دورهمی‌های تبلیغاتی از جمله جرائم انتخاباتی است که مردم در رای دادن، به شیوه رفتاری کاندیداها در زمان تبلیغات توجه خواهند کرد.

میرزایی مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکان سه گانه قوای کشور نام برد و خاطرنشان کرد: انتظار مردم بعنوان موکلان از نمایندگان خود این است که اساس کار مجلس بر مبنای طرح ، برنامه و لایحه باشد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هدف اصلی و نیت درونی همه نمایندگان باید خدمت به مردم باشد، افزود: عرصه انتخابات محلی فرصتی برای ایجاد وحدت و همدلی است. لذا نامزدهای انتخاباتی باید صحنه تبلیغات خود را به گونه‌ای فراهم سازند که جلوه دهنده خدمت‌گزاری به مردم باشد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش عنوان کرد: در این دوره تعداد 81 نفر بعنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق استان ثبت نام نمودند که تا به امروز با انصراف یا رد صلاحیت 40 نفر از این افراد، 41 نامزد برای رسیدن به کرسی خانه ملت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دادستان شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی خط قرمز ما در روند برگزاری انتخابات است و فردی که تخلف کند طبق قانون با وی برخورد خواهد شد.

سید سعید جباری افزود: رای دادن با شناسنامه فرد دیگر، خرید وفروش رای، رای دادن با شناسنامه جعلی، کم و زیاد کردن تعرفه و یا آرای مردم و دادن کارت هدیه و یا وجه نقد به مردم از سوی هر نامزدی، جزء تخلفات انتخاباتی بوده و در صورت مشاهده و یا گزارش مردمی مطابق با قانون با آن برخورد می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از نامزدهای مجلس شورای دسلامی این است که به قانون احترام گذاشته، قانون‌مند و قانون مدار باشند تا با کمک هم، انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار گردد.

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 

انتخابات عامل ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 363
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2590

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1581
بازدید سال:1581
بازدید کل:1245682