عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروس کرونا شهرستان گالیکش:

امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروس کرونا شهرستان گالیکش گفت: عبور از شرایط ایجاد شده از ویروس کرونا با تدابیر و اقدام بموقع متولیان امور و همراهی احاد مردم ممکن می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، سیدغلامرضا قاضوی معاون سیاسی امنیتی فرماندار در جلسه اضطراری کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که صبح شنبه (17اسفند) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی عوامل، دست‌اندرکاران و مردم شریف شهرستان و اصحاب رسانه که در امور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همراهی وهمکاری خوبی داشتند، خواستار توجه ویژه اعضای کارگروه به ابلاغیه‌ها و سیاست‌های پیشگیرانه و مقابله ستاد کشوری، استانی و شهرستانی شد و اهمیت در بهداشت عمومی و فردی و اجرای کمپین در خانه ماندن را ضروری دانست.

قاضوی ضمن تأکید بر اجرای صحیح و بموقع مصوبات کارگروه سلامت و ستاد مدیریت بحران، افزود: تمامی مدیران ملزم به هماهنگی، همراهی و کمک به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بعنوان دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروس کرونا می‌باشند و می‌بایست گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد مستقر در شبکه بهداشت شهرستان ارائه نمایند.

حسن رحیم‌زاده مدیر شبکه بهداشت و دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروس کرونا شهرستان گالیکش نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده و انتظارات مورد توجه، بیان کرد: در شهرستان گالیکش ۱۴ نفر مشکوک به ابتلای ویروس کرونا بودند که در بیمارستان‌های گنبد، کلاله و مینودشت بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون تست هیچ یک از افراد بستری شده مثبت اعلام نشده است، افزود: یکی از افراد بستری شده که ۸۸ ساله بوده در بیمارستان کلاله فوت شده است.

گفتنی است در ادامه هریک از بخشداران، شهرداران و سایر اعضاء اقدامات انجام شده دستگاه خود را گزارش نموده و تصمیمات لازم پیشگیرانه و مقابله جهت خروج از وضعیت موجود در امور کنترل ورود وخروج، اسکان و تجمعات، نظارت بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی و رعایت بهداشت عمومی بویژه در شهرها و روستاها با هدف افزایش حداکثری رضایتمندی عمومی و کاهش استرس و اضطراب و هزینه‌های مالی و جانی اتخاذ شد.

امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

 

امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

 

امکان عبور از ویروس کرونا با تدبیر و اقدام بموقع متولیان و همراهی آحاد مردم

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 315
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2605

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:1648
بازدید سال:1648
بازدید کل:1245749