عضویت    ورود
ورود به سایت
» » کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

فرماندار گالیکش در جلسه اضطراری در جلسه ستاد مدیریت بحران و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان:

کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: خیران شهرستان برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا به کمک حوزه سلامت آمده و 120 میلیون ریال اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان که در سالن اجتماعات شهید محمدباقر خسروی برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر ویروس کرونا در بیش از 100 کشور دنیا و به طبع در کشور و استان ما شیوع پیدا کرده و تنها راه مقابله با آن شکستن زنجیره شیوع این بیماری است.

میرزایی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 65 نفر مشکوک به کرونا در شهرستان بستری شدند که از این تعداد 32 نفر در شهر و 24 نفر از روستا بودند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با این ویروس ادامه داد: مدیران دستگاه اجرایی شهرستان به همراه نهادها و ارگان‌ها، خیرین و مردم با تمام توان و ظرفیت‌ها در سطح شهرستان برای پیشگیری و مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: متاسفانه دو نفر از مسئولان و پزشکان شهرستان براثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و به همین دلیل پیشگیری و مقابله با این ویروس به صورت جدی و سرسختانه در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی با بیان اینکه خیران شهرستان در حوزه سلامت و پیشگیری و مقابله با این ویروس به کمک مدیران دستگاه اجرایی آمدند، گفت: با کمک خیران توانستیم دستگاه تب‌سنج، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر وسایل مورد نیاز برای پیشگیری با این ویروس را تهیه کنیم و تاکنون خیران در این رابطه 120 میلیون ریال کمک کردند.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری برخی از صنف‌های پرخطر مانند رستوران‌ها، فست‌فودها با ضوابط و قوانین خاص و با رعایت کامل مسائل بهداشتی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

فرماندار شهرستان گالیکش اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 14 صنف قلیان‌سرا پلمب شدند تا زنجیره شیوع این بیماری شکسته شود.

کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

 

کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

 

کمک مالی خیران گالیکشی برای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 324
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2612

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 67
بازدید ماه:6561
بازدید سال:121758
بازدید کل:1244077