عضویت    ورود
ورود به سایت
» » طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

فرماندار گالیکش:

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در شهرستان گفت: اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی نقش موثر و تعیین کننده‌ای در جهت کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و تعداد مبتلایان جدید خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان صبح شنبه (۹ فروردین ماه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس که با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، شهرداران و دیگر اعضای ستاد و با محوریت طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: از نخستین ساعات اجرای این طرح در بامداد روز جمعه ۸ فروردین ماه تا کنون، آمارها نشان می‌دهد که تردد وسایل نقلیه کاهش چشمگیری داشته است و ادامه این روند در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تأثیرگذار خواهد بود.

فرماندار گالیکش افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان و همزمان با شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، هفت محور اصلی و فرعی در شهرستان گالیکش مشخص شد و اکیپی متشکل از نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، ثبت احوال، راهداری و نماینده فرماندار در محل‌های مورد نظر استقرار یافتند.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های مانه‌وسملقان، گرمه و جاجرم در خراسان شمالی مقرر شد این شهرستان‌ها همکاری و تعامل لازم را در جهت کنترل دقیق، عبورومرور و تردد خودروها در خروجی‌ها داشته باشند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان گالیکش تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در مجاورت با دو استان همجوار خراسان شمالی و سمنان واقع شده است، لذا در دو محل ایست و بازرسی تنگراه به عنوان ورودی شرقی استان گلستان و ورودی شرقی دهستان نیلکوه، با حساسیت بالایی طرح در حال اجراست و از ورود خودروهای غیر بومی به استان و شهرستان ممانعت به عمل می‌آید.

فرماندار گالیکش با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: براساس گزارشات و آمارهای اعلام‌شده، در طول اجرای این طرح تا امروز در دو محل اصلی استقرار اکیپ‌های کنترل تردد در شهرستان، حدودأ 200 خودروی مسافر غیربومی در ایست‌وبازرسی تنگراه و 85 خودرو نیز در میدان شهدای 12دی گالیکش از ادامه مسیر خود منع و برگشت داده شده‌اند.

میرزایی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همیاری صمیمانه مردم و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان، بهداشت و درمان، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران، سپاه و بسیج، اصناف و سایر عوامل ستادی شهرستان در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس خاطرنشان کرد: طبق نظریه کارشناسان و متخصصان بهداشت و درمان، شیوع پیک دوم بیماری کرونا ویروس دور از ذهن نیست، لذا از همه شهروندان فهیم شهرستان گالیکش استدعا داریم کماکان در خانه‌های خود بمانند و با عمل به وظیفه فردی خویش نسبت به خودکنترلی و کاهش ارتباطات و رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه اهتمام ورزند.

وی در پایان ضمن تأکید بر اجرای وظایف دولتی و اداری از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، گفت: امیدواریم با اجرای صحیح طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی و مشارکت عمومی مردم در این راستا، به حول و قوه الهی به زودی شاهد کاهش زنجیره انتقال و ریشه‌کن شدن منحوس کورونا ویروس در سطح کشور و سایر نقاط جهان باشیم.

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

 

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

 

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

 

طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مؤثری در کاهش زنجیره انتقال کرونا و مبتلایان دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 336
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2623

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 67
بازدید ماه:6566
بازدید سال:121763
بازدید کل:1244082