عضویت    ورود
ورود به سایت
» » با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌ها اقدامات موثری برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان گالیکش صورت گرفته است

فرماندار گالیکش در گفتگو با رادیو گلستان:

با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌ها اقدامات موثری برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان گالیکش صورت گرفته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌ها اقدامات موثری برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان گالیکش صورت گرفته است

فرماندار گالیکش در گفتگو با رادیو گلستان گفت: شهرستان گالیکش هم همچون دیگر شهرستانهای استان و سایر نقاط کشور با موج ابتلای مردم به بیماری کرونا مواجه بود، ولی با همکاری مردم و دستگاه‌هایی که موظف به کنترل این بیماری بودند، به هرحال اقدامات موثری صورت گرفت. به ویژه همکاری مردم عزیز و شریف شهرستان گالیکش در این راه بسیار قابل قبول و ارزشمند بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان پیش‌ازظهر یکشنبه (17فروردین ماه) در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیو گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان گالیکش شیوع و ابتلا به بیماری کرونا سیر نزولی داشته و الحمدالله شرایط قابل کنترل است و امیدواریم که این آمار و ارقام و تعداد مبتلایان به زودی به صفر برسد.

فرماندار گالیکش افزود: همکاری مردم با مسئولین در نوروز بی‌سابقه بود. منتها برای کنترل ترددها و رفت و آمدها، ایستگاه‌های بازرسی در چندین نقطه از شهرستان در نظر گرفته شد و تنها برای افرادی که نیاز ضروری داشتند، کارت‌های تردد صادر شد. ولی برای ورود به شهر و شهرستان و یا خروج از آن یک سری مقررات وضع شد که نهایتاً با همکاری همه نهادهای مربوطه توانستیم ورود به شهرستان و استان را کنترل کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان گالیکش تصریح کرد: خوشبختانه طبق تصاویر مقایسه‌ای موجود در شهرستان، تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهرستان به ویژه پارک ملی گلستان در تعطیلات نوروز به ویژه روز طبیعت، خالی از گردشگران، طبیعت دوستان و سایر مردم بود و حتی یک مورد خاص هم مشاهده نشد که اقدام بازدارنده‌ای انجام شود.

وی یادآور شد: در محور پارک ملی گلستان و در محل ورودی تونل به عنوان ورودی شرقی شهرستان گالیکش و استان گلستان نیز نسبت به استقرار اکیپ ایست و بازرسی اقدام شد، تا از ورود افراد غیر بومی از استان‌های همجوار به این پارک ملی جلوگیری شود. من حیث المجموع همکاری مردم بسیار عالی بود و بر حسب وظیفه باید از تمامی کسانی که در این راه تلاش کردند، قدردانی و تشکر ویژه‌ای صورت گیرد.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان گالیکش خوشبختانه صنوف و واحدهای خدمات‌رسان بر اساس ابلاغیه‌ها و مصوبات صادره از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری خوبی داشتند و در همین راستا گالیکش جزء شهرستان‌هایی بود که کمترین آمار پلمپ واحدهای صنفی را در سطح استان گلستان به خودش اختصاص داد.

علی‌اصغر میرزایی گفت: مردم و کسبه و بازاریان کمک کردند برای کسانی که در ارتباط با قرنطینه‌ای که صورت گرفته و مقرراتی که وضع شده، درآمد خانوارشان کاهش پیدا کرده است، علاوه بر آن مقرری که از سوی دولت برای آنها در نظر گرفته شده، از طریق خیرین شهرستان، بسته‌های حمایتی متعددی تهیه شد و بین خانوارهای نیازمند در شهرها و روستاهای شهرستان توزیع شد.

وی همچنین در پایان افزود: واحدهایی که باید فعالیت می‌کردند بر اساس مصوبه دولت و ستاد مرکزی کرونا و طبق لیست مشخص شده، برابر مقررات به آنها ابلاغ شد تا ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی به فعالیت خود بپردازند و تمام این موارد به صورت صددرصد در سطح شهرستان گالیکش رعایت شد. منتها ما نیز بر این باوریم که در صورت تداوم محدودیت فعالیت برای صنوف، آنها متحمل ضرر و زیان بیشتری خواهند شد و مشکلاتی نیز به وجود خواهد آمد. البته این موضوع امروز از سوی دولت و ستاد مرکزی تصمیم‌گیری و نحوه ادامه فعالیت بازاریان تعیین و ابلاغ خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 275
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2628

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 67
بازدید ماه:6564
بازدید سال:121761
بازدید کل:1244080